سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، خبرداد که همزمان با فرارسیدن پنجمین سالگرد تاسیس بیمه تجارت‌نو و در راستای ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشتریان، مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو،”بنوکال” با شماره ۰۲۱۹۶۹۹۰ راه اندازی شد.

به گزارش اخبارپول، فرزانه سلیمانی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، مرکز تماس مشتریان بیمه تجارت نو فعالیت خود را آغازکرده و پاسخگوی تماس تمامی مشتریان است.

وی، درعین حال یادآورشد: تمام پیامک های ارسالی به مشتریان هم ازاین پس، از این مرکز ارسال خواهد شد.

سلیمانی، توضیح داد: درگام اول، این مرکز ضمن پاسخگویی، اقدام به ثبت و مستندسازی تماس ها کرده تا با ارزیابی اطلاعات، راهکارهای جدیدی را در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان طراحی و اجرایی کند.

سرپرست مدیریت امورمشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، افزود: با تلاش کارشناسان شرکت بیمه تجارت‌نو، بزودی سامانه‌های پاسخگویی، پیگیری و استعلام خدمات صدور و خسارت هم بر بستر برنامه موبایل، تلفن و پیامک دراختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=176853
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بنوکال تجارت‌نو در سالروز تاسیس پنج‌سالگی راه‌اندازی شد
بنوکال تجارت‌نو در سالروز تاسیس پنج‌سالگی راه‌اندازی شد
بنوکال تجارت‌نو در سالروز تاسیس پنج‌سالگی راه‌اندازی شد
بنوکال تجارت‌نو در سالروز تاسیس پنج‌سالگی راه‌اندازی شد
بنوکال تجارت‌نو در سالروز تاسیس پنج‌سالگی راه‌اندازی شد