کد خبر: 174924
شنبه 14 فروردین 1400 - 9:09
بانک ملی ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که از منزل و یا محل کار خود نه تنها امور روزمره بانکی را انجام دهند، بلکه فرم های مرتبط با احراز هویت، گواهی امضا یا درخواست های مرتبط با تسهیلات را نیز تکمیل و ثبت کنند.
به گزارش اخبارپول، «نشان بانک» تازه ترین دستاوردی است که توسط بانک ملی رونمایی شده است؛ فضایی که به معنای واقعی کلمه، حضور مشتری در شعبه را تداعی میکند.
مشتریانی که پیش از این برای دریافت صورتحساب، استعلام وضعیت چک، دریافت گواهی تمکن مالی و … به شعب بانک مراجعه می کردند، با «نشان بانک» نه تنها از همه این خدمات بهره مند می شوند، بلکه خدمات تازه و منحصر به فردی را نیز دریافت میکنند.
«گواهی امضا» یکی از مهمترین کاربردی های شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که نه به شکل سنتی و حضوری، بلکه به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق تلفن همراه انجام میشود.
«افتتاح حساب» نیز که همیشه یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک بود، در «نشان بانک» به صورت غیرحضوری ممکن است.
این خدمات که بر روی اپلیکیشن ایوا ارائه می شود، نه تنها مشتری را از حضور در شعبه برای انجام بسیاری از امور بانکی بی نیاز می کند، بلکه هزینه خدمات را نیز کاهش داده و به کاهش خطر انتقال بیماری ها نیز میانجامد.
«نشان بانک» بانک ملی ایران به زودی خدمات تازه ای نیز به مشتریان ارائه خواهد کرد.