کد خبر: 174330
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:00
تعداد کاربران کانال بانک ملی ایران در اپلیکیشن بله به صد هزار عضو رسید.
به گزارش اخبارپول، این کانال بستر اطلاع رسانی بانک ملی ایران در پیام رسان «بله» است که از چند سال گذشته تاکنون با هدف افزایش رضایت کاربران، ارایه مطالب مفید و کاربردی و کمک به ارتقای سواد بانکی مخاطبان فعال شده است.
کاربر با عضویت در این کانال به آدرس (bankmelli1307 ) میتواند به راحتی مطالبی از اخبار اقتصادی و بانکی، هشدارهای امنیتی، موارد انرژی مثبت و انگیزشی، معرفی خدمات و گزیده اشعار شاعران به نام و بزرگان علم را در اختیار داشته باشد.
هدف بانک در شبکه های اجتماعی ایجاد رسانه ای اثرگذار وارائه اطلاعات مالی و بانکی و عمومی به مخاطبان است.
کانال بانک در پیام رسان بله یکی از این رسانه هاست.
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنشهای مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
ارائه خدمات پیامرسانی از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیتهای بله به عنوان یک اپلیکیشن و پیامرسان ارتباطی و بانکی کشور است.