کد خبر: 174275
یکشنبه 24 اسفند 1399 - 16:57
بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هموطنان به شعب بانک و دستگاههای خودپرداز، در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت فعالیت خود، قرار میدهد.
به گزارش اخبارپول، هممیهنان و مشتریان بانک آینده میتوانند بدون حضور در شعب و با بهرهگیری از خدماتی همچون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراهبانک، تلفنبانک و اینترنتبانک، نسبت به انتقال وجه بین حسابها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارتهای شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیمکارتهای اعتباری اقدام کنند.
یادآور میشود؛ تاریخ انقضای کارتهای بانک آینده بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال ۱۴۰۰ و بهمدت یکسال تمدید خواهد شد.
مرکز ارتباط بانک آینده بهشماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ بهصورت شبانهروزی، آماده پاسخگویی به هموطنان است.