شرکت داتین برای احیای جنگل‌های زاگرس با سازمان‌های مردم‌نهاد و دوستداران محیط ‌زیست مشارکت می‌کند.

به گزارش اخبارپول، مژگان رضایی -مدیر روابط‌عمومی داتین- با اعلام این خبر به مناسبت روز درختکاری گفت: «متاسفانه امسال بخش زیادی از جنگل‌های زاگرس به‌دلیل آتش‌سوزی از بین رفت. ما به‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی می‌خواهیم با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و دوست‌داران محیط‌زیست در طرح احیای جنگل‌های زاگرس مشارکت کنیم و برای کاشتن ۵۰۰ نهال بلوط در جنگل‌های زاگرس و حفاظت و مراقبت از آن‌ها گام برداریم.»
خردادماه امسال با شعله‌ور شدن آتش در جنگل‌های گچساران، سریال آتش‌سوزی در جنگل‌های زاگرس شروع شد. در ادامه این آتش‌سوزی‌ها منطقه خائیز در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و برخی مناطق دیگر کشور هم طمعه آتش شدند. اگرچه بخش‌هایی از این آتش با کمک دلسوزان طبیعت و دوستداران محیط‌زیست خاموش شد اما بسیاری از درختان این منطقه از بین رفتند.
مدیر روابط‌عمومی داتین گفت: « جنگل‌های زاگرس یکی از مهم‌ترین رویشگاه‌های جنگلی کشور هستند و با ۶ میلیون هکتار مساحت در ۱۱ استان کشور گسترده شده‌ است . ما در مشورت با متخصصین و دوستداران محیط‌زیست تصمیم گرفتیم تا با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، ۵۰۰ نهال بلوط را در این جنگل‌ها بکاریم و از آن‌ها مراقبت و نگهداری کنیم.»
رضایی افزود: «باید بدانیم که تنها کاشت نهال به تنهایی مهم نیست و مساله اصلی مراقبت و نگهداری از این نهال است. ما به عنوان شرکت داتین قدم کوچکی در احیای جنگل‌های زاگرس برخواهیم داشت و امیدواریم در این مسیر دیگر سازمان‌ها و نهادهای اکوسیستم فناوری هم با ما همراه شوند.»
شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین) از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در ارائه محصولات و خدمات بانکداری، بیمه و پرداخت الکترونیکی است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملا بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش‌آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود. این شرکت، تا پایان سال ۱۳۹۱ به‌عنوان واحد راهکارهای بانکی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) فعالیت می‌کرد که پس از آن، به‌صورت یک شرکت مستقل در زیرمجموعه هلدینگ فناپ به فعالیت خود ادامه داده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=173526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مشارکت «داتین» در طرح احیای جنگل‌های زاگرس
مشارکت «داتین» در طرح احیای جنگل‌های زاگرس
مشارکت «داتین» در طرح احیای جنگل‌های زاگرس
مشارکت «داتین» در طرح احیای جنگل‌های زاگرس
مشارکت «داتین» در طرح احیای جنگل‌های زاگرس