مرکز نوآوری ایران زمین پایگاهی برای مشارکت و جمع آوری ایده‌های خلاقانه، حمایت از سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم و توسعه دهنده کسب و کارها است.

مرکز نوآوری ایران زمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، مرکز نوآوری ایران زمین با شعار نوآوری به گستره ایران زمین و هدف حمایت از تمامی بخش‌های زیست بوم نوآورانه در سراسر کشور، توان و امکانات خود را در خدمت پرورش طرح‌های خلاق، ارزش آفرین و گروه‌های پویایی قرار می‌دهد که برای رشد و حضور اثرگذار در فضای کسب‌وکار نیازمند حمایت هستند.

فضای کسب‌و‌کارهای نوپا در کشور نیازمند حمایت هوشمندانه طرح‌های خلاق است؛ هدف ما استفاده از تجارب موجود برای هم‌افزایی و توسعه زیست‌بوم کسب‌وکارهای‌نوپا است.

استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در کنار امکانات ارزشمندی که در مرکز نوآوری ایران زمین گردآوری شده و زیرساخت هایی که فراهم شده، شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار را برای صاحبان طرح‌ها در قالب برنامه‌‌های پیش شتاب‌دهی، شتابدهی و سرمایه گذاری فراهم کرده است.

براساس این گزارش، فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست‌‌بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین، وجود تفاهم‌نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان‌ کسب‌و‌کار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح های نوآورانه ایجاد کرده تا در مسیر مناسب رشد و ارزش‌آفرینی قرار گیرند.

دایره حمایت مرکز نوآوری ایران زمین نیز به گستردگی خلاقیت صاحبان طرح‌ها، وسعت اندیشه خلاق آنها و همت والای فعالان حوزه کسب‌وکارهای نوپا است.

مخاطبان  می‌توانند در این مرکز طرح‌های خود را به وسعت ایران‌ زمین از طریق شتابدهی و حمایت، آموزش و توانمندسازی، هدایت‌ و راهنمایی، جذب سرمایه و بازارسازی گسترش دهند.

این مرکز می تواند محلی مناسب و کاربردی برای جذب و حمایت این ایده ها و پردازش بر روی آن در جهت پیشرفت گروه ایران زمین و نهایتاً تقویت بخش علمی و نخبه کشور باشد.

برنامه های متعدد این مرکز برای کسب‌وکارها نوپا نیز نشان از عزم و اراده جدی در ایجاد شور و تحرک در زیست بوم نوآوری کشور دارد.

شعار بانک ایران زمین حقق بانک دیجیتال است و مرکز نوآوری در تلاش است جایگاه خود را به عنوان مرکز ارائه دهنده خدمات دیجیتال این بانک به کسب و کارهای نوآور تثبیت کند.

این گزارش می‌افزاید، حمایت بانک ایران زمین از این مرکز نوآوری موجب معرفی بازیگری فعال در حوزه فناوری‌های مالی شده که در دومین فراخوان خود عرصه را برای حضور بیشتر جوانان و گروه‌های خلاق باز کرده است.

آموزش گروه‌های خلاق در مرکز نوآوری ایران زمین

برنامه پیش شتابدهی مرکز نوآوری ایران زمین نیز برای افراد خلاق و صاحبان طرح‌های نوآورانه شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانند با آموزش‌های اساتید و مشاوران کارآزموده، نیازمندی‌های پایه‌گذاری یک کسب‌وکار را شناخته و راه خود را بیابند.

این مرکز شرایطی را فراهم می‌کند که صاحبان طرح‌های نوآور که هنوز موفق به تشکیل گروه نشده‌اند یا گروه‌هایی که در نخستین قدم‌های آماده‌سازی کسب‌وکار خود هستند، با آموزش دیدن بتوانند به کار خود سرعت ببخشند.

در حقیقت برنامه پیش‌شتابدهی در واقع به گونه‌ای تنظیم شده که افراد بتوانند فاصله بین طرح تا کسب‌وکار را به درستی طی کرده و آماده اقدام جدی برای تجاری‌سازی طرح‌های خود شوند.

افرادی که طرحی برای ایجاد یک کسب‌وکار دارند اما هنوز گام‌های مختلف اجرایی آن را برنداشته‌اند، می‌توانند باشرکت در برنامه پیش شتابدهی و دریافت آموزش‌های پایه خود را برای اجرای طرح‌شان آماده کنند.

همچنین گروه‌هایی که گام‌های اولیه اجرای طرح را برداشته و آماده شده‌اند که طرح خود را به کسب‌وکار تبدیل کنند، می‌توانند از خدمات آموزشی این مرکز بهره‌مند شوند.

این مرکز در طول برنامه شتابدهی خود این گروه‌ها را تا گسترش حوزه فعالیت و حضور در بازار در قالب یک کسب‌وکار پویا و توانمند همراهی می‌کند.

از کجا شروع کنیم؟

مرکز نوآوری ایران زمین، هم اکنون در حال برگزاری سومین فراخوان جذب طرح کسب و کار و محصولات نوآورانه را برای دوره های پیش شتابدهی، شتابدهی و سرمایه گذاری است.

این طرح که از ۱۵ بهمن ۹۹ تا ۹ اسفندماه ۹۹ برگزار می‌شود، در زمینه های فین تک (فناوری مالی)، سرگرمی، سلامت، امنیت و شهر هوشمند اقدام به جذب ایده‌های خلاقانه می‌کند.

گفتنی است، نوآوران و صاحبان کسب و کار می‌توانند طرح‌های خود را تا تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۹ از طریق وب سایت این مرکز بارگذاری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=171590
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی/حمایت مرکز نوآوری بانک ایران زمین از سرمایه‌های انسانی در کشور
اختصاصی/حمایت مرکز نوآوری بانک ایران زمین از سرمایه‌های انسانی در کشور
اختصاصی/حمایت مرکز نوآوری بانک ایران زمین از سرمایه‌های انسانی در کشور
اختصاصی/حمایت مرکز نوآوری بانک ایران زمین از سرمایه‌های انسانی در کشور
اختصاصی/حمایت مرکز نوآوری بانک ایران زمین از سرمایه‌های انسانی در کشور