به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.

به گزارش اخبارپول از بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.

مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می‌توانند، روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=171588
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی معاون مدیر عامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه
پاسخگویی معاون مدیر عامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه
پاسخگویی معاون مدیر عامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه
پاسخگویی معاون مدیر عامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه
پاسخگویی معاون مدیر عامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه