رییس هیات مدیره بیمه دی گفت: برای پرداخت دیون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت پذیرش بازنشستگان دارای بیمه تکمیلی دی برنامه‌هایی در دست انجام داریم و با بیمارستان‌هایی که لغو قرارداد کرده‌اند با پرداخت بدهی مجددا فعالیت خود را شروع کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس به نقل ازایسنا ، علی حسینی در نشستی خبری که رییس بیمارستان محب حضور داشت با اشاره به گزارش پخش شده از صدا و سیما مبنی بر لغو قرارداد برخی بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان و نارضایتی مراجعه‌کنندگان، افزود: با بیمارستان‌های محب، میلاد و دیگر بیمارستان‌هایی که قرارداد همکاری خود را لغو و یا کم کرده بودند مجددا امروز صحبت کردیم و از همین امروز صبح مردم می‌توانند به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته برخی از مراکز کم کاری خود را لغو کرده‌اند اسناد پزشکی را به موقع نمی‌فرستادند و بر همین اساس پرداخت به آن‌ها با تاخیر انجام شده است اما طبق برنامه‌ای که از مدت انتصاب بنده در بیمه دی گذشته‌ براساس توزیع جغرافیایی مناسب قراردادها را با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تنظیم خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین هر بازنشسته ای که احساس می‌کند به درمان پزشکی نیاز دارد می تواند به مرکز ما در خیابان ایرانشهر مراجعه کرده و با گرفتن معرفی‌نامه به بهترین بیمارستان‌های کشور که تحت قرارداد با ما هستند رفته ودر آنجا کار پزشکی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: البته باید حق بیمه‌های تکمیلی اصلاح شود.

بنا بر این گزارش مفید امینی مدیر کل نظارت فنی بیمه مرکزی در تماس تلفنی درباره گزارش پخش شده از سوی صدا و سیما گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در مورد این گزارش به این نتیجه رسیدیم که بیمه دی بدون در نظر گرفتن نکات فنی قراردادی را تنظیم کرده است و نرخی که ارائه کرده است فنی نبوده است.

وی افزود: این اقدام که از سوی مدیران قبلی بیمه دی انجام شده بدون کار کارشناسی بوده است و یکی از دلایلی که هیات مدیره بیمه دی تغییر کرد نیز همین بوده است.

وی افزود: علی حسینی رییس هیات مدیره جدید بیمه دی پیگیری‌های لازم را در مورد مشکلات بوجود آمده انجام داده‌اند و ایشان نیز کار را پیگیری کرده و امیدواریم به زودی بتواند به صورت کامل به تعهدات خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد که شورای عالی بیمه در مصوبه‌ای که هفته گذشته داشته است از این پس تعرفه‌هایی که از سوی شرکت‌های بیمه تنظیم می‌شود باید تحت نظارت کامل بیمه مرکزی باشد و بیمه مرکزی از این به بعد اجازه نخواهد داد شرکت‌ها با هر شرایطی که می‌خواهد قرارداد ببندد که سرویس‌دهی بعدی آن‌ها به مشکل بخورد.

وی افزود: در واقع بیمه مرکزی به عنوان ناظر دقت بیشتری بر روی قراردادهایی که شرکت‌های بیمه با طرف‌های خود می‌بندد خواهد داشت تا مردم خدمات خوبی را دریافت کند.

دراین نشست دکتر یزدانی رییس بیمارستان محب نیز اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که ذکر شده قرار است که حسینی اقدامات عاجلی برای رفع آن‌ها مطرح کنند البته در بیمارستان ما لغو قرارداد صورت نگرفته بود اما محدودیت‌هایی داشتیم که با قول‌هایی که بیمه دی داده‌اند مجددا قرارداد ما برقرار شده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=1703
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تسویه حساب بیمه دی با بیمارستان ها
تسویه حساب بیمه دی با بیمارستان ها
تسویه حساب بیمه دی با بیمارستان ها
تسویه حساب بیمه دی با بیمارستان ها
تسویه حساب بیمه دی با بیمارستان ها