اولین پلتفرم نمایشگاه‌های بین‌المللی مجازی ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه مجازی (جهش تولید) رونمایی شد.

پلتفرم هایپر اکسپو

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، پلتفرم هایپر اکسپو مکانی برای برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی است که به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهد که در محیطی کلاملا به روز، محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش بگذارند.

اصلی ترین مشتریان هایپر اکسپو مجریان نمایشگاه‌های بین المللی، سازمان‌های دولتی و خصوصی، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، ‏اصناف و برگزارکنندگان رویدادهای فناورانه هستند که می توانند نمایشگاه ها و رویدادهای متنوع خود شامل همایش ها، کنگره ‏ها، کنفرانس ها، سمینار و وبینارها، نشست‌ها، پنل های تخصصی، رویدادهای استارتاپی و فناورانه را بر روی بستر پلتفرم هوشمند ‏برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مجازی هایپراکسپو برگزار کرده و تمامی امکانات و ویژگی های نمایشگاه‌ها و رویدادهای فیزیکی را ‏دریافت کنند.

همچنین صاحبان کسب و کارها می‌توانند در پلتفرم هایپر اکسپو ‏یک غرفه مجازی دریافت کنند که در این غرفه مجازی تمامی امکانات مورد نیاز شرکت ها جهت معرفی کسب و کار و محصولات خود ‏شامل کارت ویزیت دیجیتال، کاتالوگ و بروشور، نمایش محصولات و نمونه کارها، تعامل آنلاین با بازدید کنندگان و سایر شرکت ها ‏و برگزاری جلسات ‏B2B‏ در اختیار مشارکت کنندگان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که هریک از مشارکت کنندگان با دریافت یک صفحه ‏اختصاصی در بازار کسب و کار ایران از خدمات ویژه هایپراکسو نظیر سئو اختصاصی و تبلیغ خدمات و محصولات در صفحه اصلی ‏سایت و سایر نمایشگاه ها بهره مند می شوند ‏که تاثیر مستقیمی بر روی برندینگ و افزایش سرنخ های فروش آنها خواهد داشت. ‏

برهمین اساس، پلتفرم هوشمند هایپراکسپو این فرصت را برای بازدیدکنندگان به خصوص بازدیدکنندگان سایر ‏شهرها فراهم می‌کند تا تجربه ای کاملا مشابه با بازدید از نمایشگاه و شرکت در رویدادهای حضوری را بر روی بستر آنلاین تجربه کنند.

 

پلتفرم هایپر اکسپو

در همین رابطه علیرضا بهرامی مدیرعامل هایپر اکسپو در مراسم رونمایی از این پلتفرم گفت: کرونا فقط باعث شتابدهی به فعالیت رسمی پلتفرم هایپر اکسپو شده چرا که ما از سال ۹۶ روی این پروژه کار می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه پلتفرم هایپراکسپو تمام تجربه‌های موفق دنیا را در برگزار نمایشگاه مجازی در خود جمع کرده است گفت: این پلتفرم تنها پلتفرم برگزاری نمایشگاه مجازی است که با این ابعاد می‌تواند پذیرای شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان باشد.

بهرامی افزود: پلتفرم هایپراکسپو با زیرساختهای قوی، آمادگی این را دارد که در کنار برگزار کنندگان رویدادها باشد و از این راه به رشد شرکت‌کنندگان و در نهایت به رشد اقتصادی کشور کمک کند.

 

 

پلتفرم هایپر اکسپو

ایمان مصدری مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران نیز در رونمایی از این پلتفرم اظهار کرد: امروزه نیاز به یک بستر با امکانات مناسب برای برگزاری نمایشگاه های مجازی به خوبی حس می‌شود.

وی افزود: لازمه یک نمایشگاه فیزیکی این است که در کنار خود یک نمایشگاه مجازی هم داشته باشد تا تمام بازدیدکنندگان در هر جای دنیا بدون محدودیت در آن شرکت کنند.

مصدری اذعان داشت: شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در حال حاضر وارد این فضا و نمایشگاه مجازی شده اند که هم اکنون امکان بازدید از این نمایشگاه مجازی برای عموم مردم فراهم است.

مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران تاکید کرد: نمایشگاه‌های مجازی در بستر پلتفرم هایپر اکسپو همان کارایی را خواهند داشت که تا پیش از این نمایشگاه های فیزیکی داشتند.

پلتفرم هایپر اکسپو

 

صابر پرنیان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز در مراسم رونمایی از پلتفرم نمایشگاه های مجازی، گفت: در شرایطی که تحریمها بسیار سخت تر از گذشته شده است، تولید جایگاه ارزشمند خود را یافته و نیروهای مولد بیش از قبل مورد توجه هستند.

وی ادامه داد: حرکت به سمت تولید آغاز شده و ما امسال شاهد افزایش ۲۱۵درصدی سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته، در کشور بودیم همینطور امسال ۸۲درصد افزایش در تعداد واحدهای تولیدی که به بهره برداری رسیده اند را داشته ایم.

پرنیان با اشاره به اینکه در پیچ آخر تحریم‌ها هستیم، تصریح کرد: صاحبان کسب و کار و ایده پردازان به خوبی در شرایط فعلی فعالیت می‌کنند و خبرهای خوشی برای مردم در راه است.

وی افزود: به زودی در حوزه اقتصادی و تولید و اشتغال اثر زحماتی که امروز کشیده شده را شاهد خواهیم بود.

پلتفرم هایپر اکسپو

در این مراسم همچنین بهرام بهرامی نماینده قوه قضائیه اظهار کرد: ما همواره به دنبال کمک به رونق تولید هستیم و تلاشهای زیادی برای نوآوری و عدالت اقتصادی داشتیم.

وی افزود: از آن جایی که همواره پیشگیری بر درمان ارحج است، ما در قوه قضاییه تیمی را تشکیل داده ایم که بتوانیم از نظر حقوقی به صاحبان کسب و کارها مشاوره بدهیم.

بهرامی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که با دادن مشاوره های حقوقی به صاحبان کسب و کارها جلوی بسیاری از مشکلات حقوقی و پرونده ها را بگیریم و به متوقف نشدن روند تولید هم کمک کنیم.

 

پلتفرم هایپر اکسپو

سروری معاون فرماندار تهران یکی از سخنرانان این مراسم بود که اظهار کرد: بهره برداری از ظرفیت های فضای مجازی یکی از نقاط ضعف ماست و شیوع کرونا هم آسیب های زیادی به اقتصاد کشور زد.

وی با اشاره به اینکه آسیب های ناشی از کرونا به بدنه اقتصادکشور جای نگرانی دارد، افزود: سعی کرده ایم این تهدیدها را به فرصت بدل کنیم و از ظرفیتهایی که داریم در جهت توسعه پایدار استفاده کنیم.

سروری ادامه داد: اکنون نیروهای ما تلاش می کنند تا از شایستگی های خود کمال استفاده را داشته و از توانمندی های خود در این فضای بکر و تازه استفاده کرده و به تولید ملی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های مجازی در بستر فناوری یک اتفاق مهم است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مدیران بخش دولتی روند تولید سرعت بیشتری گرفته و نخبگان کشور بدون مانع بتوانند فعالیت کنند.

لازم به ذکر است که پلتفرم هایپر اکسپو را در آدرس https://hyperexpo.ir/fa می توانید مشاهده کنید.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=170289
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تجربه جدید از برگزاری نمایشگاه مجازی با هایپر اکسپو
تجربه جدید از برگزاری نمایشگاه مجازی با هایپر اکسپو
تجربه جدید از برگزاری نمایشگاه مجازی با هایپر اکسپو
تجربه جدید از برگزاری نمایشگاه مجازی با هایپر اکسپو
تجربه جدید از برگزاری نمایشگاه مجازی با هایپر اکسپو