کرونا که آمد زندگی همه ما ناگهان تغییر کرد. کمتر از یکسال است که تمام مردم دنیا شیوه زندگی خود را تغییر داده‌اند و به تبع آن بسیاری از مناسبات اجتماعی هم تغییر کرده است.

به گزارش اخبارپول از دیوان اقتصاد، کارت هدیه یکی از خدماتی است که در سال‌های گذشته توسط بانکها ارائه شده و در کشورمان نیز گسترش قابل توجهی پیدا کرده است. اما با شیوع کرونا و نیاز به دوری از یکدیگر این نوع هدیه دادن، ارج و قربی جدید یافته است.

یکی از بانکهایی که می‌توانید از آن کارت هدیه مجازی دریافت کرده و برای عزیزانتان بفرستید، بانک ایران زمین است.

بانک ایران زمین، در راستای توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و مقابله با ویروس کرونا، کارت هدیه مجازی خود را از سال پیش ارائه کرده است.

مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه بانک بدون نیاز به حضور در شعبه نسبت به تهیه کارت‌های هدیه به صورت مجازی اقدام و آن را به آنها که دوست شان دارند ارسال کنند.

مشتریان می‌توانند با ورود به همراه بانک ایران زمین و انتخاب گزینه “کارت هدیه مجازی ایران زمین”در بخش باجه دیجیتال بدون زحمت و نیاز به خروج از منزل این کارت هدیه را خریداری کرده و هدیه بدهند.

همچنین امکان انتخاب مجموعه طرح‌های مورد نظر مشتریان اعم از ازدواج، نوروز، تولد نوزاد و غیره در اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین فراهم بوده و با انتخاب هر مجموعه، طرح‌های مربوطه نمایش داده خواهد شد و می‌توانید به سلیقه خود هدیه‌ای را که قصد ارسال آنرا دارید انتخاب کنید.

در ادامه هریک از طرح‌های کارت‌ هدیه مجازی نمایش داده شده را با تعداد دلخواه به سبد خرید خود اضافه کنید. لازم به ذکر است که در هر شبانه روز برای هر مشتری امکان خرید حداکثر ۱۰ کارت هدیه مجازی وجود خواهد داشت. بعد از اتمام انتخاب و ثبت کارتهای هدیه مورد نظر، به منظور ادامه فرآیند خرید بر روی دکمه “تکمیل خرید” کلیک کنید. در صفحه جدید، لیست سفارش‌ها و اطلاعات متقاضی کارت هدیه نمایش داده می‌شود. در صورت تایید اطلاعات نمایش داده شده بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک کنید.

در این مرحله به منظور پرداخت کارمزد کارت هدیه مجازی، باید مشخصات کارت شتابی خود را وارد کنید.

بعد از پرداخت کارمزد کارت هدیه مجازی، مشخصات تراکنش پرداخت، طرح و اطلاعات کارت هدیه مانند شماره کارت، CVV2 و تاریخ انقضا به شما نمایش داده خواهد شد.

برای انجام فرآیند شارژ کارت هدیه کافی است با کلیک بر روی گزینه “کپی کارت برای شارژ”، شماره کارت هدیه مجازی را کپی کرده و سپس گزینه “شارژ کارت هدیه” را انتخاب کنید.

در صفحه شارژ بعد از انتخاب شماره کارت نقدی مورد نظر، مبلغ شارژ کارت را وارد کرده و در منوی “مقصد” می‌توانید شماره کارت هدیه مجازی خود را Paste و گزینه “شارژ” را کلیک نمایید و در صفحه انجام تراکنش شارژ کارت اطلاعات کارت نقدی خود را وارد و گزینه تایید را کلیک کنید.

با شارژ کارت هدیه خریداری شده، لینک کارت هدیه مجازی به صورت پیامک از طریق سرشماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید با ارسال لینک مذکور به شخص دریافت کننده هدیه، آن را اهدا کنید.

لازم به ذکر است دریافت کننده کارت هدیه می‌تواند با وارد کردن شماره همراه خود در بخش “ارسال رمز دوم کارت”، به منظور انجام تراکنش‌های اینترنتی، رمز دوم را دریافت کنید و همچنین امکان دریافت رمز دوم کارت تنها برای یک شماره همراه وجود دارد.

گفتنی است، برای نصب همراه بانک ایران زمین و استفاده از کارت هدیه مجازی می‌توانید برروی لینک کلیک کنید: https://getapp.izbank.ir/

یادمان نرود، کرونا تنها فاصله اجتماعی را به دنبال آورد نه فاصله عاطفی از عزیزانمان را!


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=167741
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

در روزهای کرونایی برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی بفرستید
در روزهای کرونایی برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی بفرستید
در روزهای کرونایی برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی بفرستید
در روزهای کرونایی برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی بفرستید
در روزهای کرونایی برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی بفرستید