در نشستی با حضور کارشناسان مدیریت روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها و مرکز تماس، متخصصین نرم افزار و تیم فنی و پشتیبانی همراه بانک پارسیان، از سازنده ترین نقد مخاطبین قدردانی شد.

به گزارش اخبارپول، در این نشست تخصصی که روز یکشنبه شانزدهم آذرماه و به منظور بررسی و تحلیل نظرات مخاطبین، در دفتر این مدیریت برگزار شد، ضمن دعوت از یکی از مشتریان صاحب نظر در حوزه طراحی وب و موبایل که از درگاه صفحه اینستاگرام بانک پارسیان، اقدام به ارسال نظر کارشناسی کرده بود، جنبه های UI و UX همراه بانک پارسیان من، مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحان این محصول ضمن آگاهی بیشتر از بازخوردها و تجربه های مشتریان و تشریح نکات فنی برای مخاطبین، برای بهبود و بروزرسانی نسخه های بعدی بر اساس نیاز مخاطب برنامه ریزی کردند. در خاتمه نیز، با اهدای هدیه از حسن توجه مشتری قدردانی شد.

گفتنی است، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد و همراهی ارزشمند مخاطبین خود، همواره تلاش کرده تا با نوآوری در کسب و کار و ارائه روزآمدترین و بهترین راه حل ها، با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین به کارگیری فن آوری روز درسطح استانداردهای جهانی، نبض نوآوری در کسب و کار و ارزش آفرینی حداکثری برای مخاطبین خود را به دست گیرد.

در این راستا، یکی از اولویت های مهم راهبردی بانک، دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان از کانل‌های شعب، مرکز ارتباط با مشتریان، تارنما و شبکه های اجتماعی بانک است. این نظرات پس از دریافت، دسته بندی و ارسال برای واحدهای متولی، در کارگروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در راستای بهبود مستمر محصولات و خدمات بانک، بر اساس آنها برنامه ریزی شده و در نهایت برای دست یابی به رضایت مشتری، به عنوان محرکه ارزشمند کسب و کار و مبنای نوآوری در بازار اقدام خواهد شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=166423
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قدردانی بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان
قدردانی بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان
قدردانی بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان
قدردانی بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان
قدردانی بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان