به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آن ها در دوران شیوع ویروس کرونا، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.

سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان

به گزارش اخبارپول از بانک رفاه، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، در این سیستم، مشتریان می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آن ها اعلام می شود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند.

گفتنی است، در این سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۲ را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعب، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آن ها ارسال می‌شود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام می شود. ساعت تماس مشتریان با این مرکز ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=165184
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سیستم نوبت‌دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه آغاز به کار کرد
سیستم نوبت‌دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه آغاز به کار کرد
سیستم نوبت‌دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه آغاز به کار کرد
سیستم نوبت‌دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه آغاز به کار کرد
سیستم نوبت‌دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه آغاز به کار کرد