کد خبر: 165113
یکشنبه 2 آذر 1399 - 11:13
محمد غلامرضایی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره سرآغاز اظهار کرد: این جشنواره با هدف اثبات اعتقاد باران به نقش پراهمیت و بدون جایگزین شبکه فروش در ایجاد اعتبار و اعتماد دوطرفه میان باران و مشتریان برگزار شد.
به گزارش اخبارپول، غلامرضایی درک نقش تاثیرگذار و بالنده کارگزاران توانمند و مسلط به امور فنی، حقوقی و بازاریابی در صنعت بیمه کشور را یکی از الزامات فعالیت در صنعت بیمه دانست و گفت: کارگزاران بیمه بهعنوان تحلیلگران ریسک، از یکسو مشاوران و بازوان تخصصی جامعه بیمهگذاران کشور هستند و از سوی دیگر، در تعیین سطح ریسک در نرخگذاری فنی و همچنین ارتقای سطح علمی بازار بیمه ایفای نقش میکنند. بنابراین این جشنواره تنها بر پایه قدردانی از عملکرد کارگزاران بیمه برگزار شد تا گام موثری در قدردانی و تکریم از تلاشهای آنها برداشته شود.
وی در ادامه افزود: اگرچه شاید برگزاری این جشنواره گام کوچکی در تجلیل از تلاشهای شبکه فروش محسوب شود، اما برنامهریزی و اجرای آن با فاصله کوتاهی از شروع به فعالیت شرکت در کنار استمرار و ادامهدار بودن این روند در باران، نشان از ثبات این شرکت بیمهگر در قدردانی از عملکردهای مطلوب و ویژه دارد.
غلامرضایی در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: تمامی کارگزاران رسمی بیمه در سراسر کشور که در زمینه ارائه محصولات بیمه باران فعالیت داشتند و در طول مدت جشنواره به حداقل فروش ۲۰۰ میلیون تومانی رسیده بودند، شرایط حضور در این جشنواره را کسب کردند و در نهایت از ۵ کارگزار برتر به شرح زیر که حائز بالاترین امتیازات از منشاءوصول حق بیمه و تعداد بیمهنامه صادره کردند، با پرداخت جوایز نقدی، قدردانی بهعمل آمد.
ردیف |
نام کارگزار |
استان |
حقبیمه وصلی
(میلیون ریال) |
تعداد بیمهنامه
(فقره) |
مبلغ جایزه |
۱ |
لیلا شفیعی برنجگانی |
اصفهان |
۲۴،۸۱۸ |
۳۸۳ |
۵۰ میلیون تومان |
۲ |
دنیای آسایش ایرانیان |
البرز |
۱۹،۴۶۰ |
۱۱۶ |
۴۰ میلیون تومان |
۳ |
سعید اکبری |
تهران |
۱۶،۶۹۷ |
۲۸ |
۳۰ میلیون تومان |
۴ |
مهدی ناصری |
مشهد |
۱۵،۱۳۵ |
۳۵ |
۲۰ میلیون تومان |
۵ |
سیدمحمدفرید صدرالحسینی |
اصفهان |
۱۴،۷۲۲ |
۱۲ |
۱۰ میلیون تومان |