آیین رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی و امداد مشتریان بانک انصار با حضور مهدی رضایی مدیرعامل و محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره سه برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، در این مراسم مهدی رضایی مدیرعامل بانک انصار با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله وامام جعفر صادق علیه السلام، راه اندازی و ایجاد این مرکز را گامی مهم درعرصه فناوری اطلاعات بانک انصار دانست.

وی با قدردانی از سرپرست، مسئولین و کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تقویت این بخش را راهبرد کلیدی تشکیل بانک دانست و اظهار کرد: این راهبرد موجب تمایز بانک انصار از دیگر بانک ها و مزیت رقابتی آن در ارایه خدمات نوین و روزآمده شده است.

مدیرعامل بانک انصار با اشاره به توان بخش فناوری اطلاعات به عنوان یک واحد درآمدزا و مزیت آفرین درشبکه بانکی کشور و انصار افزود: ضرورت پیشتازی، پرچم دار بودن، پیش بینی و ارایه خدمات منحصر به فرد و حتی جلوتر از نیاز روز مشتریان؛ با بازسازی و تکمیل مستمر این بخش همراه با ارتقای و توانمند سازی سرمایه های انسانی امکان پذیر است.

محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیز در این آیین هدف از ایجاد این مرکز را یکپارچه سازی مانیتورینگ خدمات نوین و الکترونیک بانک عنوان کرد و گفت: افزون بر گسترش نظارت بر ارایه خدمات و اتصال مرکز خدمات مشتریان به این مرکز، کارشناسان بانک می‌توانند در هرلحظه فعالیت‌های الکترونیک، تراکنش تمامی پایانه های الکترونیک نظیر ATM وPOS را به صورت یکپارچه و دقیق مانیتور کرده و گزارش آن را به مدیران ارشد ارایه دهند.

وی ادامه داد: این مرکز برای پشتیبانی آنلاین تمامی واحدها و به ویژه بانکداری دیجیتال، مرکز داده و امنیت، صدور کارت وپشتیبانی ۲۴ ساعته آن و مانیتورینگ عابربانک ها راه اندازی شده است که باعث سهولت پاسخگویی و پیگیری درخواست های مشتریان، هماهنگی معاونت های بانک با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات و پاسخگویی به مشتریان در ساعات غیراداری وافزایش سطح کیفیت ارایه سرویس ها، خواهد شد.

متولی با بیان اینکه راه اندازی مرکز مانیتورینگ بانک انصار موجب صرفه جویی در هزینه و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان می شود، تصریح کرد: کاهش هزینه های نگهداری سرویس های بانکی، رفع مشکلات فنی در حداقل زمان، امکان ارتباط تلفنی همزمان تعدادبیشتر از مشتریان در یک زمان و پیگیری مشکلات توسط ۴۰ نفر کارشناس به صورت شیفتی از دیگر مزایای این مرکز است.

گفتنی است، مرکز امداد مشتریان و پایش حوادث و وقایع امنیتی از دیگر بخش های حیاتی این مرکز است که نقش موثری در حفظ وصیانت از اعتبار بانک وافزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

در این مراسم مسئولین اداره های مرکز داده وامنیت، بانکداری دیجیتال، پرداخت های الکترونیک، و جمعی از کارشناسان این معاونت نیز حضور داشتند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=163795
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس‌های بانک و امداد مشتریان بانک انصار
رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس‌های بانک و امداد مشتریان بانک انصار
رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس‌های بانک و امداد مشتریان بانک انصار
رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس‌های بانک و امداد مشتریان بانک انصار
رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس‌های بانک و امداد مشتریان بانک انصار