با توجه به نرخ بالای وسایل نقلیه در بازار حاضر که روز به روز نیز بر آن افزوده می‌شود، خرید بیمه بدنه خودرو نیز به اندازه خرید بیمه شخص ثالث اهمیت دارد. اما با انتخاب ارزان ترین بیمه بدنه خودرو و نیز ارزان ترین بیمه ثالث خودرو می توانید ضمن برخورداری از امکانات این بیمه نامه های خودرو، مبلغ کمتری نیز پرداخت کنید.

به گزارش اخبارپول، اگر در بیمیک، به عنوان پرتال جامع فروش بیمه های کشور، جستجوی کامل و دقیقی داشته باشید، موفق به پیدا کردن ارزان ترین بیمه ثالث موتور نیز خواهید شد. در واقع برای خرید هر یک از بیمه های خودرو و موتورسیکلت، لازم است که مقایسه هوشمندانه ای میان شرکت های ارائه دهنده بیمه نامه ها، شرایط، سقف تعهدات و نحوه و خدمات پرداخت خسارت انجام دهید. بیمیک bimic.ir این امکان را به بهترین شکل در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ارزان ترین بیمه ثالث خودرو
برای انتخاب و خرید ارزان ترین بیمه ثالث ماشین باید دقت کافی به سقف‌های پرداخت خسارت داشته باشید. در ضمن هرگز برای خرید ارزان ترین بیمه ماشین و پرداخت مبلغ کمتر، از امکانات زمان پرداخت خسارت غافل نشده و حتما شرکت بیمه ای را انتخاب کنید که در کنار ارائه تخفیفات، پرداخت خسارت مناسبی نیز داشته باشد.

از سویی دیگر، تعداد مراکز پرداخت خسارت نیز چیزی است که در کنار ارزان ترین بیمه شخص ثالث خودرو باید به آن توجه شود. در صورتی که مراکز پرداخت خسارت یک شرکت بیمه بسیار محدود باشد، به حتم برای دریافت خسارت، مشکلات بیشتری را متحمل خواهید شد. همچنین امکان پرداخت خسارت سیار در کلان شهرها میتونه به کمتر شدن زمان پروسه پرداخت خسارت و راحت تر شدن آن کمک بسزایی بکنه.

توجه داشته باشید که نرخ پایه بیمه شخص ثالث، هر سال توسط بیمه مرکزی مشخص و اعلام می‌شود. به این شکل شرکت های بیمه باید از این نرخ اعلام شده تبعیت داشته باشند. حال برخی عوامل باعث می شود که نرخ نهایی پرداختی خودروی شما متفاوت بوده و یا کمتر از چیزی باشد که می توانستید از یک شرکت بیمه دیگر، خریداری کنید. به عنوان مثال برخی از شرکت های بیمه تخفیفات جزئی تا سقف ۲.۵ درصد برای خرید بیمه شخص ثالث در زمان هایی خاص ارائه می دهند. همچنین حق بیمه دریافتی بابت تعهدات مازاد مالی (پوشش اضافی در خسارت های مالی) توسط خود شرکت های بیمه مشخص می شود که این امر می تواند در تعهدات مالی بیشتر از پایه باعث اختلاف قیمت های بیشتری بین شرکت های بیمه شود. همین طور عواملی دیگر چون نداشتن سابقه دریافت خسارت نیز، به اعمال تخفیف و در نهایت کاهش مبلغ بیمه نامه، منجر خواهد شد.

در ادامه می توانید نرخ پایه بیمه شخص ثالث برای سال ۹۹ را که از سوی بیمه مرکزی ارائه شده است، مشاهده کنید:

ارزان ترین بیمه بدنه خودرو
برای خرید ارزان ترین بیمه بدنه خودرو می توانید به بیمیک مراجعه کرده، سامانه بیمیک خدمات خرید آنلاین بیمه را ارائه می کند و ضمن وارد کردن مشخصات خودروی خود، قیمت این بیمه نامه را از سوی شرکت های بیمه مختلف، مشاهده کنید. به این ترتیب شما می توانید ارزان ترین بیمه بدنه خودرو را یافته و با توجه به نیازها و انتظارات خود، بهترین آن ها را انتخاب کنید.

نکته بسیار مهمی که شما باید مدنظر قرار دهید این است که همانطور که حق بیمه ها بین شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد، پوشش ها، شرایطش و سقف تعهدات هر پوشش نیز می‌تواند متفاوت باشد. پس در هنگام خرید بیمه نامه بدنه و مخصوصا پوشش های تکمیلی آن، حتما متن شرایط عمومی و خصوصی و استثنائات بیمه نامه را بخوانید. یکی از شگردهای شرکت های بیمه برای ارزان فروشی محدود کردن پوشش ها و اعمال شرایط خاص روی بیمه نامه است.

به عنوان نمونه در جدول نرخ بیمه بدنه خودروی تیبا مزبور را مشاهده می‌کنیم:

نام شرکت بیمه   نرخ به تومان
شرکت بیمه کوثر ۵۰۷,۹۹۴
شرکت بیمه تعاون ۵۷۹,۸۷۹
شرکت بیمه دانا ۵۹۴,۹۵۶
شرکت بیمه البرز ۶۳۷,۴۵۳
شرکت بیمه پارسیان ۶۴۶,۶۷۵
شرکت بیمه آسیا ۶۵۲,۳۶۵
شرکت بیمه رازی ۷۰۴,۱۴۰
شرکت بیمه پاسارگاد ۸۱۳,۷۳۹
شرکت بیمه ما ۹۲۹,۴۶۴
شرکت بیمه ایران ۹۷۸,۵۴۷

ارزان ترین بیمه ثالث موتور
ارزان ترین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت را نیز می‌توانید با وارد کردن اطلاعات موتورسیکلت خود در وب سایت سامانه بیمیک، جستجو کرده و با مطالعه شرایط هر شرکت ارائه دهنده بیمه، بهترین آن را هوشمندانه خریداری کنید. نرخ بیمه پایه موتورسیکلت نیز از سوی شرکت بیمه مرکزی ارائه شده و برای موتورهای گازی، موتورهای دنده ای یک سیلندر، موتورهای دو سیلندر و دنده ای سه چرخ متفاوت است. ارزان ترین بیمه ثالث موتور با تفاوت بسیار کم در این نرخ ها همراه بوده و شرکت های بیمه قادر به اعمال تخفیفت های بسیار قابل توجه نیستند.

سخن پایانی
برای خرید ارزان ترین بیمه بدنه ماشین و ارزان ترین بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت، می توانید به وب سایت بیمیک مراجعه کرده و ضمن قرار گرفتن در یک محیط کاربری هوشمند، بهترین مقایسه ها را انجام دهید. پس از به دست آوردن یک مقایسه هوشمندانه میان شرکت های بیمه مختلف، می توانید بهترین خرید بیمه برای خودروی خود را داشته و از خدمات آن در درجه ممتاز برخوردار شوید. به علاوه در وب سایت فروش اینترنتی بیمه بیمیک، امکان خرید قسطی انواع بیمه نامه ها نیز فراهم شده است و کاربران می توانند از این امکان، بهره‌مند شوند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=163078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارزان‌ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟
ارزان‌ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟
ارزان‌ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟
ارزان‌ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟
ارزان‌ترین بیمه بدنه و ثالث متعلق به کدام شرکت است؟