معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین به همراه مدیر امور بانکداری مدرن، ریاست اداره حفاظت و انتظامات و مدیر روابط عمومی از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بازدید کرد.

به گزارش اخبارپول، فرهاد اینالوئی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایزان زمین با اشاره به قطعی شب گذشته که در راستای توسعه سیستم های بانک صورت گرفته بود اظهار کرد: خوشبختانه تمامی اقدامات مطابق با برنامه های تنظیم شده انجام شد و شب گذشته با وجود اینکه به مشتریان اطلاع رسانی شده بود سیستم ها تا ساعت ۶ صبح روز جمعه قطع خواهد بود، اما خدمات بانک از حدود ساعت سه و نیم بامداد به مدار بازگشت و مشتریان توانستند خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی در این بازدید با بیان اهمیت مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان مهمترین نقطه ارتباطی بانک با مخاطبین گفت: یکی از نقاطی که در بانک ایران زمین در آینده نزدیک شاهد تحولات زیادی خواهد بود، مرکز ارتباط با مشتریان است، که بزودی شاهد ارائه سرویس های متفاوت و ایجاد یک تجربه متفاوت برای مشتریان خواهیم بود.

در این بازدید گزارشی از نحوه پاسخگویی به مشتریان در زمان قطعی سیستم‌ها به معاون فناوری اطلاعات و تیم همراه داده شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=162680
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان