مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران صبح امروز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به تماس های تلفنی مشتریان و کارکنان پاسخ و دستور داد تا درخواست های تماس گیرندگان رسیدگی شود.

به گزارش اخبارپول، در این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان هموطنان، کارکنان و مدیرعامل بانک مهر ایران برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند.

اکبری در حاشیه بازدید از مرکز تماس با مشتریان بانک قرض الحسنه مهرا یران اظهار کرد: تامین نظر و رضایت مشتریان در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود.

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: افرادی که با این مرکز تماس می‌گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=161359
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتریان
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتریان
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتریان
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتریان
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتریان