برگزاری نشست تلفنی، کار خوب و مثبتی است که مشتریان راحت تر می‌توانند با مدیران ارتباط برقرار کنند و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل بانک رفاه در حاشیه نشست تلفنی با مشتریان گفت: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان را با مدیران بانک فراهم می کند و موجب می شود برخی از مشکلات برطرف شود.

اسماعیل للـه گانی افزود: در این نشست ها تا آن جا که قوانین اجازه دهد و در چارچوب ضوابط و مقررات، می توان مسائل و مشکلات مشتریان را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این جلسات باید به طور مرتب و منظم برگزار شود و تمامی مدیران بانک با حضور در چنین جلساتی به بررسی مسائل و مشکلات مشتریان بپردازند.

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره نیز به برخی از تماس های مشتریان پاسخ داد و در ادامه مدیر عامل به همراه جمعی از مدیران بانک، به تماس های مشتریان در حوزه‌های مختلف پاسخ دادند.

گفتنی است، در این نشست تلفنی مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات مشتریان پاسخ دادند.

همچنین مدیرعامل بانک رفاه دستور پیگیری مسائل و موارد مطرح شده در این تماس‌ها را به مدیران مربوطه صادر کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=159283
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان