کد خبر: 159283
چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 17:27
برگزاری نشست تلفنی، کار خوب و مثبتی است که مشتریان راحت تر میتوانند با مدیران ارتباط برقرار کنند و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش اخبارپول، مدیرعامل بانک رفاه در حاشیه نشست تلفنی با مشتریان گفت: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان را با مدیران بانک فراهم می کند و موجب می شود برخی از مشکلات برطرف شود.
اسماعیل للـه گانی افزود: در این نشست ها تا آن جا که قوانین اجازه دهد و در چارچوب ضوابط و مقررات، می توان مسائل و مشکلات مشتریان را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد.
وی در پایان تأکید کرد: این جلسات باید به طور مرتب و منظم برگزار شود و تمامی مدیران بانک با حضور در چنین جلساتی به بررسی مسائل و مشکلات مشتریان بپردازند.
شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره نیز به برخی از تماس های مشتریان پاسخ داد و در ادامه مدیر عامل به همراه جمعی از مدیران بانک، به تماس های مشتریان در حوزههای مختلف پاسخ دادند.
گفتنی است، در این نشست تلفنی مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات مشتریان پاسخ دادند.
همچنین مدیرعامل بانک رفاه دستور پیگیری مسائل و موارد مطرح شده در این تماسها را به مدیران مربوطه صادر کرد.