به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک فراهم شده است.

به گزارش اخبارپول، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.

بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با مدیرعامل بانک رفاه در میان بگذارند، می توانند روز سه شنبه به تاریخ ۱۱ شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=159025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می‌شود
نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می‌شود
نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می‌شود
نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می‌شود
نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می‌شود