فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: امروز بسیج یکی از بارزترین نمادهای توانمندی کشور است و تشکیل پایگاه های بسیج علاوه بر گسترش روحیه بسیجی موجب شکوفایی توانمندی های جوانان و تجلی این روحیه در خدمت رسانی می شود.

پايگاه مقاومت بسيج

به گزارش اخبارپول، مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار با حضور مهدی رضایی مدیرعامل بانک انصار، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ، حمیدرضا قریشی رییس سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصادی و دارایی، رحمان قاسمیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه، و مجتبی صمدی فرمانده بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: امروز بسیج یکی از بارزترین نمادهای توانمندی کشور است و تشکیل پایگاه های بسیج علاوه بر گسترش روحیه بسیجی موجب شکوفایی توانمندی های جوانان و تجلی این روحیه در خدمت رسانی می شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح پایگاه بسیج در بانک انصار توقعات در خصوص امنیت روانی و خدمت رسانی به مردم افزایش می یابد، افزود: در هر سازمان و اداره ای که حضور بسیجیان مطرح می شود، اعتماد مردم و کارکنان به آن بیشتر شده و احتمال تخطی از قوانین و مقررات کاهش می یابد.

علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصادی و دارایی نیز در این افتتاحیه بیان کرد: با تشکیل پایگاه های بسیج ادارات و سازمان ها فرصت مناسبی برای خدمت رسانی بهتر به مردم ایجاد می شود.

وی با عنوان اینکه بانک انصار با نیت خیر، حمایت و کمک به مردم تشکیل شده تصریح کرد: افتتاح پایگاه بسیج در بانک انصار به عنوان یک بازوی توانمند برای حوزه مدیریت بانک، نوید بخش رقم خوردن اتفاقات خوبی است.

مجتبی صمدی شهاب فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار و ذاکر اهل بیت علیهم السلام نیز در این مراسم با خیر مقدم به مدعوین و تسلیت ایام ماه محرم به ذکر مصیبت از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام پرداخت.

در این مراسم، حجت الاسلام فراهانی نیز در سخنانی با تسلیت ایام ماه محرم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد با تشکیل پایگاه بسیج بانک انصار مباحث فرهنگی و دینی در بانک از عمق بیشتری برخوردار شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=158684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار افتتاح شد
پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار افتتاح شد
پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار افتتاح شد
پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار افتتاح شد
پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم بانک انصار افتتاح شد