مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان مازندران و دیدار با کارکنان شعب این استان، هدف این بانک را ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و جلب رضایت این عزیزان عنوان کرد.

به گزارش اخبارپول، ایمانی با بیان آنکه تداوم فعالیت بانک ها بدون وجود مشتریان امکانپذیر نیست، گفت: تمامی اقدامات و تلاش‌هایی که برای تجهیز، تکمیل و نوسازی صورت می گیرد، برای جلب رضایت مشتریان است.

وی ادامه داد:  البته این یک روی سکه است و روی دیگر آن تعامل، ارتباط و حسن رفتار با مشتریان است که همکاران برای اثرگذاری و نتیجه بخشی فعالیتها و اقدامات، باید آن را بیشتر از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایمانی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان بانک سینا در تحقق اهداف و شاخص های عملکردی، گفت: با وجود مشکلات و چالشهایی که به واسطه شیوع کرونا، برای کسب و کارهای مختلف کشور ایجاد شد، اما عملکرد بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و همراهی با آنها، قابل قدردانی است و امیدواریم با تداوم این اقدامات، شاهد تقویت روزافزون برند بانک در جامعه و نزد افکار عمومی باشیم.

مدیرعامل بانک سینا در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های فعلی، افزایش سهم بازار بانک در بخشهای مختلف منابع، مصارف، بانکداری الکترونیک و خدمات غیرمشاع است که با وجود تلاشها، زحمات و اقدامات صورت گرفته، جایگاه شایسته و بایسته بانک محقق نشده است.

وی افزود: در همین راستا، برنامه ها و سیاست های متعددی به ویژه در بحث اعطای تسهیلات خرد و قرض الحسنه به شعب ابلاغ شده که با اجرای درست و مطلوب آن می توان به موقعیت های بهتری دست پیدا کرد.

ایمانی خاطرنشان کرد: از امتیازات دیگر بانک سینا، نرخ پایین نسبت مطالبات معوق به تسهیلات است که این امر، نشان دهنده اعتبارسنجی درست و دقیق وضعیت مشتریان است. با توجه به رویکرد بانک در توسعه سیاست های اعتباری و پرداخت تسهیلات متنوع، تداوم این روند، مورد انتظار است.

وی لزوم پیگیری و وصول مطالبات معوق با توجه به هزینه های بالایی که به بانک تحمیل می کند را یادآور شد و گفت: در کنار این موضوع، تسلط بر خدمات و معرفی کامل آن به مشتریان از جمله موضوعاتی است که می تواند در بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه شعب موثر باشد.

گفتنی است، در این سفر که معاونین «شعب و مناطق»، «سرمایه های انسانی» و «مهندسی و پشتیبانی»، مشاور مدیرعامل، مدیر حراست و مدیر منطقه نیز حضور داشتند، شعب بانک سینا در شرق استان مازندران، شعب ساری مورد بازدید قرار گرفت.

در این دیدارها، کارکنان مشکلات و نقطه نظرات خود را برای بهبود فعالیت ها با مدیرعامل بانک و هیات همراه، مطرح کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=153167
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است
هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است
هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است
هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است
هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است