کد خبر: 150790
یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 10:55
اقدامات و برنامههای جدید شرکت بیمه دانا در جهت حمایت از نمایندگان و اعضای شبکه فروش برای مقابله با بحران کرونا اعلام شد.
به گزارش اخبارپول، حسین حسینی، قائم مقام بیمه دانا با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در سطح کشور که موجب آسیب شبکه فروش شده است، اظهار کرد: حسب دستور مدیرعامل، ابراهیم کاردگر، با هدف حمایت و پشتیبانی از نمایندگان و شبکه فروش این شرکت، برنامه هایی را طراحی کرده تا مشکلات اقتصادی این قشر زحمتکش به حداقل ممکن کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه اعطای کارمزد به نمایندگان به صورت علیالحساب یکی از این اقدامات محسوب میشود، برضرورت حمایت و پشتیبانی از نمایندگان و شبکه فروش که پیش قراولان عرصه فروش شرکت هستند، تاکید کرد.
حسینی، در توضیح مطلب اضافه کرد: این شرکت به منظور حمایت از شبکه فروش در مقابل بحران کرونا تصمیم گرفته تا کارمزد نمایندگان را به صورت علیالحساب به حساب آنها واریز کند که مبنای این پرداخت نیز بر اساس درصدی از میانگین کارمزد سال گذشته نمایندگان خواهد بود.
قائم مقام بیمه دانا با اشاره به اینکه فعالیت و تداوم عملکرد نمایندگان نقش و تاثیر تعیین کننده ای در ارائه خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت بیمهگذاران خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده حمایتی این شرکت، نمایندگان حقیقی و حقوقی بتوانند با دریافت کارمزد به صورت علیالحساب، به عملیات حرفهای بیمهگری خود ادامه دهند.