کد خبر: 149258
شنبه 23 فروردین 1399 - 14:33
بانک کشاورزی در اجرای مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا وبخشنامه سازمان اداری واستخدامی کشور در باره طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزایش ایمنی و سلامت محیط کار و تعامل غیر حضوری با مشتریان با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان، امکان ارائه خدمات بانکی در چارچوب مقررات از طریق تماس تلفنی با شعب و مدیریت ها و یا ارسال پست الکترونیکی را تدوین وبه شعب ابلاغ کرد.
به گزارش اخبارپول، بر اساس این بخشنامه تمام شعب و مدیریت های بانک کشاورزی در سراسر کشور علاوه بر ارائه خدمات حضوری، برای انجام امور بانکی در چارچوب مقررات پاسخگوی تماس های تلفنی و پیام های الکترونیکی مشتریان خواهند بود.
این گزارش میافزاید: اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی از هموطنان درخواست کرد برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد به شعب بانک ها مراجعه نکنند و از طریق ابزارها و سامانه های بانکداری الکترونیکی، تماس تلفتی و یا ارسال پست الکترونیکی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
شایان ذکر است، انجام فعالیتها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود وکارکنان بانک کشاورزی در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان در سراسر کشور هستند لیکن انتظار می رود، مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب، خادمان خود را یاری کنند.
شماره تلفن شعب بانک کشاورزی را می توانید در لینک زیر جستجو و مشاهده فرمایید.
– «جستجوی شماره تماس شعب بانک کشاورزی»