مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین در راستای بهینه سازی فعالیتها، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری موفق به کسب گواهی نامه ISO 9001 وISO 10015 در حوزه های سرمایه انسانی و آموزش شده است.

مدیریت امور سرمایه انسانی

به گزارش اخبارپول، ISO9001 و ISO10015 نشان از ایجاد و ارتقای کیفیت درمحصولات و خدمات است. کیفیت نیز دقیقاً همان چیزی است که مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین براساس نیاز و سلیقه و حتی بیش از درخواست مشتریان به دنبال آن است، توجه به کیفیت موجب به حداقل رسیدن شکایات ها و افزایش میزان رضایت مشتریان می شود. بنابراین وجود سیستم مدیریت کیفیت باعث ایجاد جلب رضایت مشتریان می‌شود.

مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین نیز با اهتمام به این امر، موفق به دریافت گواهینامه ISO9001در بخش سرمایه انسانی و دریافت گواهینامه ISO10015،دربخش آموزش توسط شرکتAKK( ارزیابان کنترل کیفیت خاورمیانه)شد و توانست نشان دهد، اولویت فعالیت‌هایشان بر اساس رضایت مشتریان و ذی نفعان از طریق افزایش دائمی کیفیت، کاهش قیمت تمام شده فعالیت ها، کنترل بهتر فرایندها و مستند سازی آنها، افزایش بهره وری و تنوع آموزش های مورد نیاز است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=146715
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط بانک ایران زمین
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط بانک ایران زمین
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط بانک ایران زمین
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط بانک ایران زمین
کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط بانک ایران زمین