کد خبر: 146410
شنبه 26 بهمن 1398 - 13:39
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در ادامه بازدید از شعب بانک به صورت سرزده از شعبه آفریقا بازدید و با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش اخبارپول، کریمی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش کارکنان خدوم شعبه آفریقا به ویژه در روزهای پر ازدحام پایان سال بر ارتباط موثر شعبه با مشتریان و ضرورت گسترش خدمات الکترونیک بانک و معرفی محصولات به مشتریان تأکید کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی گفت: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان باید بیش از پیش مورد توجه کارکنان ساعی شعبه باشد و شایسته است همکاران با اطلاع رسانی سریع و دقیق به مشتریان مشمول در تسریع اجرای این طرح و تحقق اهداف اهتمام ورزند.
مدیرعامل بانک دی، تبلیغات را یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار دانست و افزود: امروزه تبلیغات یکی از ابزارهای مهم جذب مشتریان برای استفاده از هر نوع فعالیت، کالا و خدمات است و انتظار میرود همکاران شعب ضمن تسلط کامل به محصولات و درک نیازهای مشتریان با معرفی و تبلیغ محصولات متنوع بانک، مشاوره های اصولی و حرفه ای به مشتریان و مراجعان ارائه کنند.
گفتنی است در جریان این دیدار، کارکنان و مشتریان شعبه آفریقا نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در فضایی صمیمانه با مدیرعامل مطرح کردند.