در راستای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، خصوصی سازی و درجهت توسعه خدمات بیمه ای، شرکت بیمه سرمد در تاریخ ۶/۱۸/ ۹۲ به ثبت رسید.

به گزارش پول پرس، سهامداران اصلی این شرکت بیمه را بانک صادرات ایران، بانک شهر، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و موسسه همیاری غدیر تشکیل می دهند. این شرکت به محض صدور پروانه فعالیت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با سرمایه ۴۰۰میلیارد ریال، فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در خصوص رویکرد این شرکت گفت: با تدابیر اندیشیده شده و با توجه به ظرفیتهای در نظر گرفته شده، این شرکت بیمه از بیمه گران برتر کشور هم از لحاظ خدمات دهی و هم از لحاظ میزان پرتفوی و بطور ویژه در بیمه های زندگی در سطح کشور، خواهد شد.وی در ادامه در خصوص دو سهامدار بانکی شرکت بیمه سرمدگفت: گسترش خدمات بانک-بیمه در جهان یکی از شاخص های مطلوب ارائه خدمات اقتصادی به شمار می آید و در همین راستا، همکاری بانک-بیمه ای گسترده میان شرکت بیمه سرمد، بانک صادرات ایران و بانک شهر در دستور کار قرار دارد.

هادی تاکید کرد: شرکت بیمه سرمد بابرنامه ریزی های کامل و بهره گیری از کارشناسان متخصص بیمه ای، قبل از صدور پروانه فعالیت، تمامی مراحل مربوط به ساماندهی، لجستیک، ساختار بخش های فنی، فناوری اطلاعات IT، پذیرش و استخدام نیروی انسانی متخصص خود را به انجام رسانیده است و لذا به محض آغاز رسمی فعالیت خود، از آمادگی لازم برای ارائه کلیه خدمات بیمه ای در سرتاسر کشور برخوردارخواهد بود. در راستای این هدف، ارائه محصولات بیمه ای با شیوه های نوین و بر اساس نیازهای بیمه گذار، مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=14585
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شرکت بیمه سرمد به ثبت رسید
شرکت بیمه سرمد به ثبت رسید
شرکت بیمه سرمد به ثبت رسید
شرکت بیمه سرمد به ثبت رسید
شرکت بیمه سرمد به ثبت رسید