شرکت بیمه آسیا در ۱۰ ماهه امسال موفق شد ۴۷.۹۶۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال حق بیمه ( شامل قبولی اتکایی) در انواع رشته‌های بیمه ای تولید کند.

به گزارش اخبارپول به نقل از نقدینه، شرکت بیمه آسیا گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان دی ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت بیمه خصوصی شده از ابتدای دوره مالی تا پایان دهمین ماه سال، ۲۷.۹۲۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال نیز به بیمه گزاران زیان دیده خود خسارت پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی مربوط به رشته‌های ثالث اجباری، درمان و بدنه خودرو است به گونه ای که آسیا در ۱۰ ماهه ۱۷.۴۲۱ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال در رشته ثالث اجباری حق بیمه تولید کرده که ۳۶ درصد از کل سبد حق بیمه این شرکت محسوب می شود.

بر این اساس، خسارت پرداختی بیمه آسیا نیز در رشته ثالث اجباری ۱۱.۸۴۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال گزارش شده که ۴۲درصد از کل خسارت های پرداختی این شرکت است.

حق بیمه تولیدی آسیا در رشته درمان هم ۲۱درصد از کل پوتفوی این شرکت را تشکیل می دهد که مبلغی معادل ۹.۸۵۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال است و در همین حال، ۶.۸۴۹ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال یعنی معادل ۲۵ درصد خسارت های پرداختی شرکت مربوط به این رشته بوده است.

بیمه آسیا ۱۳درصد از حق بیمه های خود معادل ۶.۱۲۹ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال را نیز در رشته بدنه اتومبیل کسب کرده و ۱۲درصد خسارت ها را هم معادل ۳.۲۸۹ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال در همین رشته پرداخت کرده است.

حق بیمه های زندگی متشکل از اندوخته دار و غیراندوخته دار در شرکت بیمه آسیا هم در مجموع ۹درصد از کل سبد حق بیمه را با مبلغی معادل ۴.۰۳۹ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال به خود اختصاص داده و ۶درصد خسارت ها هم در این رشته ها معادل ۱.۷۸۹ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به بیمه گزاران زیان دیده پرداخت شده است.

کل حق بیمه تولیدی بیمه آسیا در یک ماهه منتهی به پایان نخستین ماه فصل زمستان نیز ۴.۶۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال و کل خسارت پرداختی در این یک ماه، مبلغی معادل ۴.۱۸۷ میلیارد و ۷۵۴میلیون ریال گزارش شده است


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=145638
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه آسیا ده‌ماهه ۴۷.۹۶۳میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
بیمه آسیا ده‌ماهه ۴۷.۹۶۳میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
بیمه آسیا ده‌ماهه ۴۷.۹۶۳میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
بیمه آسیا ده‌ماهه ۴۷.۹۶۳میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
بیمه آسیا ده‌ماهه ۴۷.۹۶۳میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد