سومین رویداد ملی‌شو (ملی‌شو۳) با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برای معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای بانک ملی ایران برگزار شد.

رویداد ملی‌شو3

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در رویداد ملی‌شو۳ بانک ملی ایران از ۳دستاورد جدید این بانک با عنوان “اپلیکیشن هپ” ، “نئوبام” و نشان پرداخت با خدمات نوین و متفاوت رونمایی کرد.

در رویداد ملی‌شو۳، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی گفت: کشور ما پتانسیل و فرصت‌های منحصر به فرد زیادی برای تولید محصولات نوآورانه دارد که می‌تواند در کنار سرمایه‌های انسانی قابل توجهی که دراختیار دارد، ارزش آفرینی زیادی برای کشور داشته باشد.

دژپسند ادامه داد: منابع فیزیکی، مالی و انسانی ما باید به گونه‌ای مدیریت شود که بالاترین نرخ بهره‌برداری در کشور را شاهد باشیم.

وی افزود: باید با اتکا بر فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان، چرخه‌ها را تکمیل کرده و به اهدافمان برای زشد و توسعه کشور دست یابیم.

دژپسند تصریح کرد: با استفاده از هوش مصنوعی ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش هزینه‌های بانکداری را شاهد خواهیم بود علاوه بر اینکه درآمد بانکها می‌تواند تا ۳۰درصد افزایش یابد.

وی افزود: اگر نظام بانکی شعبه محور باشد هزینه‌ها ۴ برابر می‌شود. اگر اقتصاد هوشمند باشد کاهش هزینه‌ها ما را مجاب به ادامه مسیر بانکداری دیجیتال می‌کند.

 در این رویداد، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی نیز اظهار کرد: در بانک ملی همواره مسیر بانکداری دیجیتال دنبال شده و محصولات و دستاوردهای بر مبنای اقتصاد هوشمند و بانکداری دیجیتال طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: نیاز مشتریان همواره توسط بانک ملی رصد شده و محصولات مرتبط با آن طراحی می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی همچنین خاطرنشان کرد: ما با آغوش باز پذیرای ایده‌های خلاقانه اشخاص حقیقی و حقوقی هستیم و برهمین اساس، از مشارکت در ارائه طرح‌‎های جدید استقبال می‌کنیم.

طرح‌های جدید بانک ملی ایران در رویداد ملی‌شو۳

اولین طرحی که در این رویداد معرفی شد اپلیکیشن هپ بود که به همت بانک ملی و شرکت داده‌ورزی سداد برای کودکان و نوجوانان طراحی و ارائه شده است. کلمه «هُپ» مخفف «هوش پول ساز»، در لاتین به معنای «امید و آرزو» و کلمه ای آشنا از یک بازی نوستالژی قدیمی است.

توجه به نیاز نسل جدید به دانش اقتصادی وپرورش هوش مالی، بانک ملی ایران اپلیکیشن کانون جوانه ها را با نام «هُپ» را در محیطی شاد و سرگرم کننده ایجاد کرده تا در کنار تفریح و سرگرمی، امکان افزایش سواد اقتصادی برای کودکان و نوجوانان فراهم شود.

بر همین اساس، با توجه به امکاناتی که اپلیکیشن هُپ در اختیار خانواده ها قرارداده است، والدین می توانند نظارت کامل بر فعالیت فرزندان خود داشته باشند.

اپلیکیشن هپ با ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان کشور، تلاش می کند تا به منظور بالا بردن سطح سواد مالی، مفاهیم اقتصادی، مالی و بانکی جدیدتر را به آینده سازان کشور آموزش دهد.

اپلیکیشن هپ

دومین طرح معرفی شده در رویداد ملی‌شو۳ “نئوبام” بود که به گفته مدیرعامل بانک ملی ایران، حاصل همکاری این بانک و شرکت سداد است.

در طراحی همراه بام جدید، به منظور شناخت دقیق و پاسخگویی به انتظارات مشتریان بانک از همه مراحل فرآیند تفکر طراحی نظیر درک مسائل و نیازهای مشتری، تعریف مسائل، ایده پردازی، مدلسازی نمونه اولیه و آزمون محصول بهره گرفته شده است.

همراه بام جدید، قادر به ارائه خدمت و پاسخگوی نیازهای بانکی کاربران سامانه بام بوده، که در دو تم تیره و روشن عرضه شده است.

اپلیکیشن همراه بام جدید با تکیه بر طراحی کاربر محور و بهره گیری از نظرات کاربران در ۴ سال گذشته، نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده و مطابق با استاندارهای روز دنیا طراحی و روانه بازار شده است.

در این اپلیکیشن، ویژگی‌هایی نظیر بهبود تجربه کاربری، کارایی و ساده سازی فرآیندهای بانکی مد نظر قرار گرفته اند.

در حال حاضر نسخه اندروید این اپلیکیشن جهت دانلود در اختیار متقاضیان قرار دارد و نسخه iOS نیز پس از فراهم شدن بستر مناسب، به زودی ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است که امکان استفاده از اپلیکیشن همراه بام حدید (نئوبام)، برای مشتریان و دارندگان کارت سایر بانک‌ها در اولویت قرار داشته و به زودی این امکان افزوده خواهد شد.

سومین خدمت بانک ملی که در رویداد ملی‌شو۳ معرفی شد، نشان پرداخت با همکاری بانک ملی ایران و شرکت آسان پرداخت (تاپ) بود.

سرویس نشان پرداخت این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا تمام تراکنش‌های خود را با سادگی و سهولت، اعم از پرداخت هزینه تاکسی تا پرداخت انواع قبوض و خریدهای منزل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

با این خدمت درحقیقت، دیگر نیازی نیست مشتریان برای پرداخت وجه کالا یا خدمات و حتی پرداخت پول به اشخاص مد نظر از کارت بانکی و یا پول نقد استفاده کنند. بلکه تنها کافیست ­ در گزینه نشان پرداخت اپلیکیشن آپ، کد تصویری را اسکن یا کد عددی نشان پرداخت را وارد کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی یا کیف پول‌، پرداخت خود را انجام دهند.

در این روش با اشترک‌گذاری لینک نشان‌پرداخت یک کاربر از طریق پیامک یا اپلیکیشن‌های ارتباطی دیگر نیز مشتریان می‌توانند از دیگران پول دریافت کنند.

کاربران تنها با ۳مرحله ساده ورود به گزینه نشان پرداخت در اپلیکیشن آپ، اسکن کد تصویری (QR Code) یا درج کد عددی نشان پرداخت فروشنده (پذیرنده) و وارد کردن مبلغ و پرداخت از طریق کیف پول آپ یا اطلاعات کارت بانکی، می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند.

گفتنی است، سومین رویداد ملی‌شو (ملی‌شو) با هدف معرفی دستاوردها و خدمات جدید بانک ملی ایران طی یکسال گذشته، عصر دیروز در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران، با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، مدیرعامل و مدیران این بانک، مدیران شرکت آسان پرداخت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=145353
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آخرین دستاوردهای بانک ملی رونمایی شد
آخرین دستاوردهای بانک ملی رونمایی شد
آخرین دستاوردهای بانک ملی رونمایی شد
آخرین دستاوردهای بانک ملی رونمایی شد
آخرین دستاوردهای بانک ملی رونمایی شد