معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن بیان کرد: بانکداری دیجیتال پیشرانه بانک به سوی جایگاه اصلی خود به عنوان یک بانک توسعه ای تخصص محور بوده و اقدامی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری برای خدمات نوآورانه است.

بانك توسعه اي

به گزارش اخبارپول، منصور یوسفی نیا در نشست تحول دیجیتال با کارشناسان بخش های مختلف بانک صنعت و معدن، گفت: هم اکنون حرکت به سمت بانکداری دیجیتال در تمام مؤسسات مالی و غیرمالی کشور آغاز شده و بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای برای بهبود تعامل با مشتریان و فراهم آوردن ابزارهای مناسب به منظور ارزیابی حرفه ای مشتریان و تسهیل فرآیندهای کاری نیازمند ایجاد تحول دیجیتال است.

وی عنوان کرد: در این بانک ما به دنبال ایجاد یک دگردیسی در نوع رابطه مشتری با بانک هستیم زیرا فرآیندهای کاری در یک بانک توسعه ای با بانک های تجاری متفاوت است و با ایجاد ابزارهای فناورانه و دینامیک کردن فرآیندها توسط یک تیم کارشناسی متخصص که به فرآیندهای بانک اشراف دارند، این فرآیندها برای مشتریان شخصی سازی می شود.

احمد آهی مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نیز متذکر شد: در بانکداری دیجیتال در نهایت به دنبال ایجاد سیستم (PAAS) Process As a Service هستیم که خوشبختانه در بانک پروسه های کاری آن مشخص شده و بانک اکنون در آستانه مهندسی مکانیزه کردن فرآیندها قرار دارد و می توانیم اولین بانکی باشیم که پایلوت بانکداری دیجیتال در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در این بانک یک سیستم یکپارچه ایجاد شد و طراحی فرآیندها بر مبنای آموزه های دیجیتالی را در دست انجام داریم که همزمان لازم است مدل کسب و کار بانک نیز در عرصه این اکوسیستم جدید بانکداری متحول شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=144235
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رابطه مناسب با مشتری در بانک صنعت و معدن به کمک بانکداری دیجیتال
رابطه مناسب با مشتری در بانک صنعت و معدن به کمک بانکداری دیجیتال
رابطه مناسب با مشتری در بانک صنعت و معدن به کمک بانکداری دیجیتال
رابطه مناسب با مشتری در بانک صنعت و معدن به کمک بانکداری دیجیتال
رابطه مناسب با مشتری در بانک صنعت و معدن به کمک بانکداری دیجیتال