کد خبر: 143845
پنجشنبه 5 دی 1398 - 13:41
به منظور ارائه ی خدمات مطلوب به مردم شریف سبزوار، شعبه ی بیهقی بانک قرض الحسنه مهرایران در این شهرستان پس از بهسازی و تجهیز با حضور پدرام رئیس هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و جمعی از مدیران ادارات استان خراسات رضوی افتتاح شد.
به گزارش اخبارپول، در جریان ادغام شعبه ی عطاملک سبزوار در شعبهی بیهقی و پس از بهسازی و تجهیز این شعبه، مراسم افتتاح شعبه با حضور پدرام رئیس هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها، صبوری مدیر شعب استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران ادارات، بانک ها و فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
در این مراسم، پدرام با اشاره به ۱۲ سال فعالیت بانک در عرصهی خدمت رسانی به مردم بیان کرد: با تلاش مدیران و کارکنان بانک از مرز جذب ۸ میلیون مشتری و پرداخت ۶ میلیون وام قرض الحسنه عبور کردیم.
وی تسهیلات پرداختی را در بخش اشتغال، ازدواج جوانان، درمان، اشتغال زندانیان آزاد شده، زنان سرپرست خانوار و …عنوان کرد و عملکرد بانک را در شبکه ی بانکی بسیار مطلوب دانست.
محسن پدرام با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد (مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال) در بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: سامانه میعاد خدمتی متمایز است که به موجب آن تمام عملیات بانکی از مرحله ی افتتاح حساب تا بایگانی اسناد بدون نیاز به کاغذ و به صورت تمام الکترونیکی انجام و علاوه بر کاهش زمان انتظار مشتریان، گام بلندی در راستای بانکداری سبز محسوب می شود.
وی ادامه داد: احراز هویت بیومتریک و در نتیجه حذف کپی از مدارک شناسایی و ثبت دیجیتالی امضا از دیگر خدماتی است که در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان صورت پذیرفته است.
در ادامه مراسم، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی با ارائه ی گزارشی از خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداختی به مردم سبزوار بیان کرد: از تمام پتانسیل موجود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم استفاده می کنیم.
بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعبه ی نیشابور در استان خراسان رضوی
پدرام رئیس هیات مدیره و نجدی مدیر امور استانها در جریان سفر به استان خراسان رضوی از شعبه ی نیشابور نیز بازدید کردند.
پدرام در میان همکاران شعبه نیشابور ضمن تاکید بر تلاش جمعی برای تحقق اهداف تدوین شده در سال ۹۸ بیان کرد: رسیدن به اهداف بانک جز در سایه ی تلاش مضاعف و بهره گیری از خرد جمعی امکان پذیر نیست و تمامی کارکنان باید برای اعتلای نام بانک نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را بسیار مهم دانست و با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی جامعه گفت: لازم است بیش از گذشته در ارائه ی خدمات به مردم کوشا باشیم و با شکیبایی در راستای رفع مشکلات آن ها گام برداریم.
پدرام بررسی روزانه ی فاکتورهای اصلی شعبه از جمله منابع، مصارف و مطالبات را ضروری دانست و از تمام کارکنان خواست وضعیت شعبه ی خود را هر روز از طریق سامانه ی عملیاتی بررسی کرده و تلاش خود را در جهت ارتقا فاکتورهای پیش بینی شده بکار گیرند.