به منظور ارائه ی خدمات مطلوب به مردم شریف سبزوار، شعبه ی بیهقی بانک قرض الحسنه مهرایران در این شهرستان پس از بهسازی و تجهیز با حضور پدرام رئیس هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و جمعی از مدیران ادارات استان خراسات رضوی افتتاح شد.

سبزوار

به گزارش اخبارپول، در جریان ادغام شعبه ی عطاملک سبزوار در شعبه‌‌ی بیهقی و پس از بهسازی و تجهیز این شعبه، مراسم افتتاح شعبه با حضور پدرام رئیس هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها، صبوری مدیر شعب استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران ادارات، بانک ها و فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، پدرام با اشاره به ۱۲ سال فعالیت بانک در عرصه‌ی خدمت رسانی به مردم بیان کرد: با تلاش مدیران و کارکنان بانک از مرز جذب ۸ میلیون مشتری و پرداخت ۶ میلیون وام قرض الحسنه عبور کردیم.

وی تسهیلات پرداختی را در بخش اشتغال، ازدواج جوانان، درمان، اشتغال زندانیان آزاد شده، زنان سرپرست خانوار و …عنوان کرد و عملکرد بانک را در شبکه ی بانکی بسیار مطلوب دانست.

محسن پدرام با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد (مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال) در بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: سامانه میعاد خدمتی متمایز است که به موجب آن تمام عملیات بانکی از مرحله ی افتتاح حساب تا بایگانی اسناد بدون نیاز به کاغذ و به صورت تمام الکترونیکی انجام و علاوه بر کاهش زمان انتظار مشتریان، گام بلندی در راستای بانکداری سبز محسوب می شود.

وی ادامه داد: احراز هویت بیومتریک و در نتیجه حذف کپی از مدارک شناسایی و ثبت دیجیتالی امضا از دیگر خدماتی است که در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان صورت پذیرفته است.

در ادامه مراسم، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی با ارائه ی گزارشی از خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداختی به مردم سبزوار بیان کرد: از تمام پتانسیل موجود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم استفاده می کنیم.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعبه ی نیشابور در استان خراسان رضوی

پدرام رئیس هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان‌ها در جریان سفر به استان خراسان رضوی از شعبه ی نیشابور نیز بازدید کردند.

پدرام در میان همکاران شعبه نیشابور ضمن تاکید بر تلاش جمعی برای تحقق اهداف تدوین شده در سال ۹۸ بیان کرد: رسیدن به اهداف بانک جز در سایه ی تلاش مضاعف و بهره گیری از خرد جمعی امکان پذیر نیست و تمامی کارکنان باید برای اعتلای نام بانک نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را بسیار مهم دانست و با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی جامعه گفت: لازم است بیش از گذشته در ارائه ی خدمات به مردم کوشا باشیم و با شکیبایی در راستای رفع مشکلات آن ها گام برداریم.

پدرام بررسی روزانه ی فاکتورهای اصلی شعبه از جمله منابع، مصارف و مطالبات را ضروری دانست و از تمام کارکنان خواست وضعیت شعبه ی خود را هر روز از طریق سامانه ی عملیاتی بررسی کرده و تلاش خود را در جهت ارتقا فاکتورهای پیش بینی شده بکار گیرند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=143845
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر در استان خراسان رضوی
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر در استان خراسان رضوی
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر در استان خراسان رضوی
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر در استان خراسان رضوی
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر در استان خراسان رضوی