اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۹۸ شرکت بیمه آرمان نشان می دهد که سود خالص این شرکت بیمه ای نسبت به شهریورماه پارسال، ۱۵۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه آرمان که با نماد آرمان و با سرمایه ای معادل ۱.۵۰۰ میلیارد ریال در بازار سرمایه فعال است، در پایان شش ماهه امسال رقمی معادل ۷.۱۹۱ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال را برای دارایی‌های خود به بورس اعلام کرده که این رقم نسبت به ۶.۳۱۵ میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال پایان سال گذشته، نشان دهنده رشدی معادل ۱۴ درصد است.

بر اساس این گزارش، حق بیمه صادره( قبولی اتکایی) بیمه آرمان نسبت به شهریوماه سال۹۸ با سه درصد کاهش رو به رو بوده و از ۲.۵۲۳ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال به ۲.۴۳۸ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال رسیده است.

در عین حال، درآمد حق بیمه این شرکت بیمه‌ای ۱۰ درصد بیشتر شده و از ۲.۰۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به ۲.۲۸۸ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال افزایش یافته است.

بیمه آرمان تا پایان شش ماهه امسال، ۱.۳۴۸ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال نیز به بیمه‌گزاران خسارت پرداخت کرده که نسبت به مقطع مشابه سال گذشته ( ۸۳۹ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال) با ۶۱ درصد رشد رو به رو شده است.

آمار و ارقام منتشره روی کدال سازمان بورس حاکی از رشد ۱۵۶ درصدی سود خالص و جهش ۱۵۷ درصدی سود هر سهم بیمه آرمان در پایان شهریورماه امسال است.

سود خالص این شرکت بیمه در پایان شش ماه پارسال ۲۱میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال ثبت شده بود که این رقم در پایان شهریورماه امسال به ۵۴ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال رسیده است.

سود خالص هر سهم بیمه آرمان نیز از ۱۴ریال به ازای هر سهم به ۳۶ ریال به ازای هر سهم افزایش یافته است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=141963
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جهش ۱۵۶درصدی سود خالص شرکت بیمه آرمان
جهش ۱۵۶درصدی سود خالص شرکت بیمه آرمان
جهش ۱۵۶درصدی سود خالص شرکت بیمه آرمان
جهش ۱۵۶درصدی سود خالص شرکت بیمه آرمان
جهش ۱۵۶درصدی سود خالص شرکت بیمه آرمان