تکریم مشتریان و اهمیت دادن به نظرات ایشان همواره برای سازمان های پیشرو از جمله بانک پارسیان حائز اهمیت بوده و سیستم نظر سنجی با هدف اصلاح و ایجاد تغییرات مثبت در تصمیم گیری های سازمان نقش دارد. یکی از کانال هایی که مشتریان از آن طریق اقدام به ایراد نقد و نظر و پیشنهاد می نمایند، صندوق انتقادها و پیشنهادها است.

به گزارش اخبارپول، برای قدردانی از مشتریانی که از این طریق با بانک پارسیان همفکری کرده اند، در پایان هر فصل از میان برگه‌های دریافت شده، شش نفربه قید قرعه انتخاب می شوند. در همین راستا، قرعه کشی مربوط به سه ماهه اول سال ۹۸ از میان ۳۲۶۹ پرسشنامه(۱۵۹۷پرسشنامه در تهران و ۱۶۷۲ پرسشنامه در شهرستان ها)انجام و سه نفر از مشتریان تهرانی و سه نفر از مشتریان شهرستانی به شرح جدول زیر کارت هدیه دو میلیون ریالی خود را دریافت کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=141276
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

معرفی برندگان قرعه‌کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان
معرفی برندگان قرعه‌کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان
معرفی برندگان قرعه‌کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان
معرفی برندگان قرعه‌کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان
معرفی برندگان قرعه‌کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان
معرفی برندگان قرعه‌کشی صندوق انتقادها و پیشنهادهای شعب بانک پارسیان