طرح تشویقی ثبت کارت های شتابی در باشگاه مشتریان بانک ملت از ابتدای شهریور ماه سال جاری آغاز شد.
به گزارش پول پرس، از مرداد ماه سال گذشته این امکان برای دارندگان کارت های شتابی فراهم شد تا با ثبت شماره کارت های شتابی خود در باشگاه مشتریان این بانک، ضمن دریافت پنج امتیاز نقره ای برای ثبت هر کارت، از امتیازات مربوط به انجام تراکنش های غیرحضوری از طریق کارت های معرفی شده روی درگاه های بانک ملت بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، با سپری شدن قریب به یک سال از ایجاد این امکان و ثبت صدها هزار کارت شتابی در باشگاه مشتریان بانک ملت، طرح تشویقی مربوطه، طراحی و اجرایی شد.

در این طرح تشویقی که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، جوایز نقدی به ارزش یک میلیون ریال به افرادی که مضربی از هزارمین کارت شتابی را در باشگاه مشتریان بانک ملت ثبت کنند تعلق خواهد گرفت.

علاقه مندان این امکان را دارند تا با ثبت حداکثر دو کارت شتابی در صفحه کاربری خود (بخش “اطلاعات بانکی”)، شانس خود را برای دریافت جوایز نقدی طرح آزمایش کنند.

در عین حال این امکان برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در نظر گرفته شده است تا پس از ثبت کارت مورد نظر، رتبه آن را در باشگاه مشتریان ملاحظه کنند. همچنین مبلغ پاداش افراد برنده در پایان هر ماه به همان کارت اتصال داده شده واریز خواهد شد.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای اطلاع از نحوه اتصال کارت شتابی می توانند به بخش راهنمای سایت باشگاه مشتریان بانک ملت، گزینه اتصال کارت های شتابی، مراجعه کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=14111
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آغاز طرح تشویقی باشگاه مشتریان بانک ملت
آغاز طرح تشویقی باشگاه مشتریان بانک ملت
آغاز طرح تشویقی باشگاه مشتریان بانک ملت
آغاز طرح تشویقی باشگاه مشتریان بانک ملت
آغاز طرح تشویقی باشگاه مشتریان بانک ملت