ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ ۱۵اردیبشهت تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور ۳۶۰۱ برند و با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.

بیمه‌های عمر و سرمایه‌ گذاری

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه پاسارگاد در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد.

در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروهای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طریف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید.

هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رأی و نظر مصرف کنندگان است. بدین منظور دبیرخانه جشنواره با شناسایی و معرفی برندهای محبوب مردم، زمینه معرفی این برندها به مصرف کنندگان و قدردانی از آن ها را فراهم آورد.

در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آورد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=140882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم
انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم
انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم
انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم
انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم
انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب‌ترین برند از دیدگاه مردم