برای همه افراد، گاهی “سفرهای آخر وقتی” پیش آمده است که در کنار تمام هیجاناتی که به همراه دارد، کمی هم نگران کننده به نظر می رسد. بعضی وقت ها برای حرکت وقت کمی داریم و تهیه وسایل مورد نیاز هم کار سختی به نظر می رسد. اما ارائه خدمات بیمه مسافرتی سامان با باجه ای مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، جای هر نگرانی را از بین برده است.
به گزارش پول پرس، افشین هنربری رییس شعبه رشت بیمه سامان، در ارتباط با مشکلات سفر بدون بیمه گفت: اتفاقات غیر قابل پییش بینی همیشه در انتظار انسان ها است؛ به خصوص برای افرادی که به سفر می روند ممکن است مشکلات و مسائل مختلفی به وجود بیاید،لذا با توجه به ازدیاد سفر در فصل تابستان و اذحام مسافرین در فرودگاه های بین المللی، مفقود شدن یا دیر رسیدن چمدان به دست مسافران از جمله اتفاقاتی است که ممکن است بوقوع بپیوندد. این در حالی است که بیمه نامه مسافرتی سامان هزینه های ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها که مسافران ایرانی در سفرهای بین المللی با آن مواجه می شوند را جبران میکند..
وی در ارتباط با مزایای بیمه مسافرتی سامان گفت: پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد مسافران، خدمتی است که توسط بیمه سامان انجام می شود. در عین حال عدم نیاز به پرداخت کوچکترین هزینه توسط مسافر و استفاده از خدمات کمک رسانی بین المللی در کنار پشتیبانی شبانه روزی در تمام نقاط جهان به افراد کمک می کند تا بدون نگرانی اقدام به سفر کنند. در ضمن این پشتیبانی بیست و چهار ساعته از بیمه‌شدگان توسط اپراتورهای فارسی و انگلیسی زبان انجام می شود که امنیت خاطر بیشتری را برای مسافرین فراهم می کند.رییس شعبه رشت بیمه سامان در ارتباط با راه های دستیابی و تهیه بیمه مسافرتی سامان اظهار داشت: مسافران می توانند بیمه مسافرتی خود را از طریق وب‌ سایت بیمه سامان به آدرس www.samaninsurance.ir، باجه های مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان، آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد نمایندگان بیمه سامان و همین طور کلیه نمایندگی های بیمه سامان دریافت کنند. در ضمن می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی بیمه سامان تمامی شرایط مربوط به بیمه مسافرتی را مطالعه کرده و از مزایای آن با خبر شوند.
هنربری در پایان با اشاره به مسافرت های “آخر وقتی” گفت: در جهت رفاه حال مسافران از چندی پیش خدمات بیمه مسافرتی سامان در باجه های فرودگاه امام (ره) نیز ارائه می‌شود. در واقع بیمه سامان در راستای اهداف سازمانی و خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان و با بهره‌گیری از سرویس‌های خدمات‌رسانی در محل، با راه‌اندازی باجه های فروش بیمه مسافرتی در فرودگاه امام خمینی (ره)، این امکان را برای آن دسته از مسافرانی که در هنگام سفر بیمه مسافرتی خود را تهیه نکرده‌اند، فراهم کرده تا نسبت به خرید بیمه‌نامه مسافرتی خوداقدام کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=13977
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خرید بیمه مسافرتی سامان در هر شرایطی ممکن است
خرید بیمه مسافرتی سامان در هر شرایطی ممکن است
خرید بیمه مسافرتی سامان در هر شرایطی ممکن است
خرید بیمه مسافرتی سامان در هر شرایطی ممکن است
خرید بیمه مسافرتی سامان در هر شرایطی ممکن است