به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی و شبانه روزی هموطنان به خدمات بانکی، اولین شعبه ۲۴×۷ پست بانک ایران در منطقه ویژه اقتصادی شهر نخل تقی عسلویه استان بوشهر با حضور مسئولان این شهر به بهره برداری رسید.
به گزارش پول پرس، مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه در مراسم افتتاح شعبه مذکور گفت: خدمت رسانی پست بانک در مناطق دورافتاده و کوربانکی شایسته قدردانی است و امیدوارم این خدمت رسانی با حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی روز به روز ارتقاء یافته و شاهد رونق هرچه بهتر منطقه مذکور باشیم.
بنابراین گزارش: احمد فرهمند سرپرست شعب پست بانک استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت اظهار داشت: این شعبه خودگردان با مشارکت شهروندان این شهر جهت دسترسی شبانه روزی آسان هموطنان ایجاد و راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات متنوع بانکی است.
گفتنی است: پس از این مراسم؛ فرماندار و بخشدار عسلویه، شهردار، اعضای شورای اسلامی و امام جمعه شهر نخل تقی به اتفاق مسئولان پست بانک استان و کارگزاران دفاترخدمات بانکی از شعب پست بانک عسلویه و دفاترخدمات بانکی سیراف و پرک این منطقه بازدید کرده و از نزدیک در جریان نحوه خدمات این بانک قرار گرفتند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=13905
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افتتاح شعبه ۲۴×۷ پست بانک ایران
افتتاح شعبه ۲۴×۷ پست بانک ایران
افتتاح شعبه ۲۴×۷ پست بانک ایران
افتتاح شعبه ۲۴×۷ پست بانک ایران
افتتاح شعبه ۲۴×۷ پست بانک ایران