در شرایط کنونی و فشار اقتصادی که در جامعه حاکم است، حمایت از تولید و واحدهای مولد باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش اخبارپول، معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، در جمع روسا و کارکنان شعب و ستاد استان گیلان گفت: در شرایط حساس کشور، حمایت از تولید و واحدهای مولد باید در اولویت قرار گیرد و این امر مهم میسر نمی‌شود مگر با کاهش هزینه‌های عملیاتی و جذب منابع ارزان قیمت و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده پول.

هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، با اشاره به حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری های بانک ایران زمین، در بخش‌های مولد اظهارکرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، نگاه صحیح به موضوع تولید می‌تواند ضمن بهبود شرایط کشور، زمینه اشتغال بیشتر را فراهم کند و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تولید و اشتغال را تحقق بخشد.

وی با بیان این نکته که در کشور ما بانک‌ها به عنوان تأمین کنندگان مالی مطرح هستند، افزود: ما باید زمینه را برای تحقق امر حمایت از تولید فراهم کنیم و این مساله با جذب منابع ارزان قیمت و هدایت صحیح آن میسر می‌شود.

در ادامه محمد حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین ضمن بررسی عملکرد شعب منطقه، گفت: از ابتدای سال گذشته امور شعب استان ها کارگروه های تخصصی در تمامی زمینه های جاری بانک ایجاد کرده‌ است که هدف اصلی آن تعامل هرچه بیشتر ستاد با مدیریت و تمامی شعب زیر مجموعه آن است.

حسینی در سخنان خود ضمن تشریح شعار بانک ایران زمین، مروری بر اهداف و برنامه‌های امور شعب در سال ۱۳۹۸ نمود و عملکرد مدیریت استان را مورد بررسی قرار داد.

در این گردهمایی محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلان گزارش کاملی از وضعیت شعب، جذب منابع، مصارف و مطالبات و بانکداری مدرن ارائه کرد.

گردهمایی مدیران ستادی و شعب استان گیلان بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، معاون عملیات بانکی، مدیری امور شعب استانها، مدیر و کارکنان استان گیلان برگزار شد.

در حاشیه این گردهمایی مدیرعامل و هیئت همراه از شعب بندر انزلی، غازیان، شریعتی، بازار رشت، منظریه، تختی، بیستون و معلم بازدید کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=137492
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک ایران زمین بر حمایت از تولید باور دارد
بانک ایران زمین بر حمایت از تولید باور دارد
بانک ایران زمین بر حمایت از تولید باور دارد