در مراسمی با حضور مدیرعامل مؤسسه اعتباری توسعه، اعضای جدیدی به خانواده بزرگ توسعه افزوده شدند.

به گزارش پول پرس به نقل از امور روابط عمومی و بازاریابی مؤسسه اعتباری توسعه، علیرضا هادیان همدانی مدیرعامل این مؤسسه در جمع مدیران امور و روسای ادارات، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مؤسسه را تبیین و نقشه راه با اهداف مشخص و در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی مؤسسه ترسیم شد.

به گفته وی در همین راستا استراتژی هایی چون تغییر ساختار سازمانی و مهندسی مجدد فرآیندها به منظور افزایش چابکی سازمان، توجه ویژه به جذب منابع خرد و درآمدزایی شعب، ارزشیابی کارکنان مبتنی بر عملکرد، کاهش بوروکراسی در ارائه خدمات به مشتریان و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات برای نیل به اهداف تعیین شده در دستور کار مؤسسه قرار می گیرد تا در کنار حل موانع موجود و با افزایش سرمایه به میزان لازم، به زودی شاهد تولد “بانک توسعه فردا” به عنوان بانکی متمایز در عرصه نظام بانکی کشور باشیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست محمد کیایی به عنوان معاون اجرایی مدیرعامل مؤسسه اعتباری توسعه معرفی شد. همچنین طی این مراسم، تنی چند از نیروهای باسابقه و کارآمد نظام بانکی کشور به حاضران جلسه معرفی و به جمع همکاران مؤسسه اضافه شدند و احکام مربوطه نیز از سوی مدیرعامل مؤسسه به انها اعطا شد.

در بخش دیگری از این نشست، مدیران و برخی از همکاران نیز گزارشی از وضعیت فعلی واحدهای مختلف سازمان به مدیرعامل مؤسسه ارائه داده و نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود وضعیت با مدیرعامل و همراهان جدید مؤسسه در میان گذاشتند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=13265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

معارفه مدیران جدید مؤسسه اعتباری توسعه
معارفه مدیران جدید مؤسسه اعتباری توسعه
معارفه مدیران جدید مؤسسه اعتباری توسعه
معارفه مدیران جدید مؤسسه اعتباری توسعه
معارفه مدیران جدید مؤسسه اعتباری توسعه