پول پرس- فرزانه رحیم‌زاده: شرکت مبنا کارت آریا در بهمن ماه ۱۳۸۶ با دریافت مجوز P.S.P از بانک مرکزی و با هدف ایجاد بستر نرم‌افزاری-سخت‌افزاری پرداخت الکترونیک با تکیه بر توان نیروهای مجرب خود و اهتمام بر تحقق کامل اهداف خدمات نظام پرداخت الکترونیک و لزوم ارتباط مستقیم بین شعب بانک و شرکت فعالیت خود را آغاز کرد. همزمان با هفته بانکداری اسلامی و به مناسبت معرفی جدیدترین محصول بانکی این شرکت، درباره فعالیت‌ها روند رو به توسعه “مبناکارت آریا”، با مهرداد حیدرپور مدیرعامل این شرکت انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

……..
در خصوص فعالیت تخصصی و شرکای تجاری شرکت “مبناکارت آریا” توضیح دهید.
این شرکت به منظور گسترش و توسعه ارائه خدمات نوین بانکی و سرویس مطلوب به مشتریان خود در تمام نقاط کشور، با ایجاد مرکز خدمات پس از فروش و ایجاد واحدهای Call Center و Help Desk، امکان پاسخ‌گویی به مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است. در همین راستا شرکت “مبنا کارت آریا” با ایجاد شبکه سراسری نمایندگی در ۱۴۸ شهر در تمام استان‌های کشور، این بستر را فراهم کرد. ما با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، خطوط ارتباطی (E1) و تهیه نرم‌افزار جامع، با امکان دسترسی تحت Web و ارایه دستگاه‌های جایگزین (Back Up) در تمام نقاط کشور، امکان خدمات مطلوب‌تر را برای مشتریان فراهم کرده است.
یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های شرکت به عنوان P.S.P و ارایه خدمات پرداخت الکترونیک است که در این راستا تاکنون با بانک‌های تجارت، شهر، ایران زمین و توسعه تعاون و غیره همکاری خود را آغاز کرده است.
شرکت “مبنا کارت آریا” تاکنون بیش از ۴۰ میلیون کارت و دو هزار دستگاه صدور آنی کارت در اختیار بانک‌های مذکور قرار داده که همگی فعال و در شبکه هستند.

خدمات پس از فروش مبنا کارت آریا چگونه ارایه می‌شود؟
استفاده از روش‌های نوین و مکانیزه جهت ارایه خدمات پس از فروش و کنترل خدمات انجام شده مبتنی بر ابزارهای بانکی، به منظور تعقیب روند امور پشتیبانی از لحظه درخواست تا زمان اتمام، همواره از نقاط مورد توجه شرکت مبنا کارت آریا بوده است.
ازطرف دیگر، دستگاه‌های عرضه شده شامل یک‌سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. مبناکارت آریا امکان نصب و راه‌اندازی تمام تجهیزات بانکی را در تمام نقاط کشور ایجاد کرده است. تمام تجهیزات ارایه شده شرکت دارای هولوگرام اصلی (Original) و برچسب گارانتی است. همچنین این شرکت دارای نمایندگی از کمپانی Card Pro هلند، IDP کره جنوبی و کمپانی GRG چین است که این همکاری امکان ارایه مطلوب محصولات مختلف از جمله کارت‌های بانکی، دستگاه‌های صدور آنی کارت شعبه‌ای، دستگاه‌های سورتر بانکی و خدمات P.S.P را فراهم کرده است.

شرکت مبنا کارت آریا چه محصول جدیدی در دست اقدام دارد؟
با توجه به نیاز بانکها به خدمات جدید بانکی، دستگاه سورتر اسکناس با قابلیت تفکیک و تشخیص اسکناس در امور خزانه‌داری و شعب و ایجاد افزایش سرعت و دقت کاربران و خزانه‌ها در نیمه دوم سال ۹۲ به بازار بانکی معرفی خواهد شد و در غرفه این شرکت در نمایشگاه بانکداری اسلامی در کنار دیگر محصولات به نمایش گذاشته می شود.
محصول جدیدی که شرکت امسال وارد بازار بانکی خواهد کرد، سورت‌کننده اسکناس (رومیزی و سایز بزرگ) است که تا ۲ ماه دیگر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. این دستگاه تولید شرکت GRG، از معتبرترین تولیدکنندگان خودپردازهای بانکی جهان است.

چشم انداز بازار کارت و پرداخت الکترونیک را چگونه می بینید؟
با توجه به تحریم‌ها و مشکلات تأمین تجهیزات، شرکت مبنا کارت آریا تلاش خود را معطوف به توسعه خدمات کارت در شبکه بانکی کرده است. البته با بررسی و مقایسه دیگر کشورهای دنیا در زمینه تجهیزات می توان گفت شرکت‌های همکار ما نیز در جهت توسعه و ارایه از سایر کشورها چندان از تکنولوژی دور نمانده‌اند و خدماتی که تا امروز در شبکه بانکی استفاده شده است، به‌روز بوده‌است. در صورتی‌که دولت جدید به پرداخت الکترونیک و خدمات کارت اهمیت دهد، می‌توان توسعه مناسبی را در آینده در این حوزه پیش‌بینی کرد. با همکاری هر‌چه‌بیشتر بانک‌ها و بخش خصوصی در تأمین و ارایه سرویس‌های مطلوب‌تر، گامی بلند در جهت تعالی پرداخت الکترونیک به‌وجود خواهد آمد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس- سورتِر اسکناس محصول جدید “مبناکارت آریا”
اختصاصی پول پرس- سورتِر اسکناس محصول جدید “مبناکارت آریا”
اختصاصی پول پرس- سورتِر اسکناس محصول جدید “مبناکارت آریا”
اختصاصی پول پرس- سورتِر اسکناس محصول جدید “مبناکارت آریا”
اختصاصی پول پرس- سورتِر اسکناس محصول جدید “مبناکارت آریا”