در آستانه سال نو و در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در ایام نوروز ۱۳۹۸، نسخه جدید اپلیکیشن “همراه نوین” به روزرسانی شد و با خدمات و امکانات جدید در دسترس هموطنان قرار گرفت.

به گزارش اخبارپول، در نسخه جدید اپلیکیشن “همراه نوین” که از تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۷، با قابلیت اجرا بر روی سیستم‌های Android و IOS در دسترس قرار گرفته است کاربران می‌توانند از امکاناتی چون ‌ورود با اثر انگشت، مسدودی کارت، کپی کردن‌ شماره سپرده و شماره شبا، دعوت از دوستان، درج شرح در رسید تراکنش، استعلام قبوض همراه اول، دریافت نوع قبض، امکان پرداخت قسط تسهیلات با کارت شتابی استفاده کنند.

اضافه شدن منو معرفی، نمایش سررسید سپرده بلند مدت، نمایش تاریخ افتتاح سپرده و تفکیک گرافیکی سپرده‌های حقیقی، حقوقی و مشترک از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید “همراه نوین” است.

هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت و نصب اپلیکشن “همراه نوین” به تارگاه اصلی این بانک به نشانی www.enbank.ir/mobile مراجعه کنند.

همچنین، کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه و پاسخگویی به سوالات احتمالی هموطنان عزیز در این رابطه هستند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128607
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

«همراه نوین» به روزرسانی شد
«همراه نوین» به روزرسانی شد
«همراه نوین» به روزرسانی شد
«همراه نوین» به روزرسانی شد
«همراه نوین» به روزرسانی شد