بانک کارگشایی یکی از بانک های وابسته در کشور ایران است که فرایند دریافت وام آن به نسبت، ساده تر از دیگر بانک ها است.

نیازهای ضروری هموطنان،

به گزارش اخبارپول، مطالبی درباره‌ی تاریخچه ی وام بانک کارگشایی، شرایط و چگونگی دریافت آن را می‌توانید در این متن مطالعه کنید.

بانک کارگشایی

بانک کارگشایی جزو یکی از بانک‌های بسیار مهم و قدیمی کشور ایران است. از سال ۱۳۰۵ بانک کارگشایی با تصویب شورای ملی وقت شروع به کار کرد. بانک کارگشایی یکی از شاخه های پایه ی بانک ملی ایران است که نزدیک به یک قرن در زمینه های مختلف مانند وام، مضاربه و… فعالیت می‌کند.

در این راستا نکته ی مثبتی که درباره ی وام بانک کارگشایی وجود دارد این است که افراد پس از تسویه ی کامل وام خود می‌توانند طلای سپرده شده به بانک را پس بگیرند. از طرفی برای دریافت وام بانک کارگشایی می توانید به جای طلا سکه نیز به بانک تحویل دهید اما موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که پلمپ سکه می‌بیست باز شده باشد تا اصل بودن سکه برای بانک ثابت شده باشد.

بانک کارگشایی یک شعبه ی مرکزی در تهران و بیش از پنجاه شعبه ی دیگر دراستان های کشور دارد. از شعبات بانک کارگشایی که در مراکز استان‌ها قرار دارد می‌توان به شهرهای شیراز، اصفهان، تبریز،اراک، کاشان، بم، کرمان، مشهد، همدان، رشت و… اشاره کرد.

بانک کارگشایی چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

بر اساس این گزارش، به طور کل بانک‌ کارگشایی خدماتی خاص را به مشتریان خود ارائه می‌دهند؛ این شرایط عبارتند از:

وام بانک کارگشایی یکی از قبیل وام‌ هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. وام بانک کارگشایی ۱۰میلیون تومان است که به هر متقاضی به ازای ترهین طلا آلات و حداقل طی دو فقره قرارداد به فرد مورد نظر داده می‌شود.

بانک کارگشایی یکی از بخش‌های بسیار تاثیر گذار سیاستهای کلی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه عرضه‌ی مسکوکات طلا و برگزاری مزایده‌های حضوری است. یکی از اقدامات بانک کارگشایی تعدیل قیمت طلا و سکه است که در این زمینه بسیار قوی نیز عمل کرده است.

شرایط دریافت وام بانک کارگشایی چیست؟

بر این اساس خبر خوشی که می‌توان به متقاضیان وام بانک کارگشایی داد این است که بانک کارگشایی شرایط ارائه ی بانک به متقاضیان خود را نسبت به قبل تسهیل کرده است. از مواردی که سبب تسهیل دریافت وام بانک کارگشایی به آن اشاره کرد عبارتند از:

افزایش میزان وام: در گذشته میزان وام بانک کارگشایی کمتر از میزان فعلی بوده است. به عنوان مثال وام بانک کارگشایی در تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر ۲۰میلیون ریال و به ازای دریافت ۱۰۰ گرم طلا به فرد اختصاص داده می‌شود.

کاهش میزان طلا داده شده به بانک توسط متقاضی وام بانک کارگشایی: بانک کارگشایی در جهت رفاه حال مشتریان خود و برای تسهیل شرایط دریافت وام بانک کارگشایی اقدام به کاهش میزان طلای ارائه شده توسط مشتریان کرده است که با استقبال بیشتر مشتریان برای دریافت وام بانک کارگشایی همراه بوده است. در گذشته میزان طلایی که یک فرد برای دریافت وام بانک کارگشایی باید به بانک می داد چیزی حدود ۱۸۵گرم بود که این مقدار به ۱۰۰ گرم کاهش پیدا کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شرایط دریافت وام بانک کارگشایی
شرایط دریافت وام بانک کارگشایی
شرایط دریافت وام بانک کارگشایی
شرایط دریافت وام بانک کارگشایی
شرایط دریافت وام بانک کارگشایی