بانک ملی ایران در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می کند، آماده دریافت نظر مخاطبان درباره این خدمات است.

رفع احتیاجات ضروری

به گزارش اخبارپول، در حال حاضر علاوه بر انواع خدمات حضوری در شعب بانک، خدمات متنوعی نیز به صورت غیرحضوری در انواع سامانه ها از قبیل خودپرداز، CRS، بام، بله، اپلیکیشن ۶۰ و …. توسط بانک ملی ایران ارائه می شود.

بر این اساس طبیعی است که مخاطبان، مشتریان و کاربران درباره هر کدام از این سامانه ها و نحوه کارکرد آنها دیدگاه ها و یا پیشنهادهایی داشته باشند.

همچنین واحد ارتباط مردمی (Call Center) بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان محترم است. سامانه بام نیز در بخش «بازخوردها»، این امکان را فراهم کرده که کاربران سامانه، دیدگاه های خود را درباره آن مطرح کنند.

پیام رسان بله نیز در بخش «ارسال بازخورد» در نسخه رایانه ای و یا بخش «پشتیبانی» در نسخه تلفن همراه، امکان ارسال هر نوع پیشنهاد، نظر یا انتقاد را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

گفتنی است بانک ملی ایران نظرات دریافتی را به صورت پیوسته جمع آوری کرده و از آنها در بهبود فرآیندها استفاده می کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید
با بانک ملی ایران در ارتباط باشید