بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر عامل بانک با مشتریان و مخاطبان با عنوان «صدای شما را می شنوم» در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.

رمضان

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، سهمانی مدیر عامل بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.

به این ترتیب مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز چهارشنبه مورخ ۹۷.۱۱.۱۷ از ساعت ۱۲ الی ۱۳با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=126017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان