کد خبر: 126017
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 16:19
بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر عامل بانک با مشتریان و مخاطبان با عنوان «صدای شما را می شنوم» در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، سهمانی مدیر عامل بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
به این ترتیب مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز چهارشنبه مورخ ۹۷.۱۱.۱۷ از ساعت ۱۲ الی ۱۳با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.