مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: سپرده‌های جذب شده توسط بانک اقتصادنوین در پایان سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته در حالی که این رشـد در شبکه بانکی ۲۸ درصد بوده است.
به گزارش پول پرس، دکتر محمدهاشم بت‌شکن با اعلام این خبر افزود: این بانک در سال گذشته موفق شد با عملکرد مثال زدنی خود در جذب سپرده و اعطای تسهیلات نقش تاثیرگذار در شبکه بانکی ایفا کند.
وی اظهار داشت: در اعطای تسهیلات نیز در حالی که میزان رشد شبکه بانکی در سال گذشته ۱۵ درصد بود، تسهیلات اعطایی بانک اقتصادنوین در این سال، ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۰ رشد نشان می‌دهد که این شاخص نشان دهنده توجه ویژه بانک اقتصادنوین به مشتری مداری است.
مدیر عامل بانک اقتصادنوین با اشاره به وضعیت مطلـوب ضریـب بهره‌وری این بانک در سال ۱۳۹۱، گفت: سرانه اعطای تسهیلات شعب بانک اقتصادنوین در سال ۱۳۹۱ به مبلغ ۷۰۴ میلیارد ریال رسید که در مقایسه با سال قبل ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد، همچنین سرانه جذب سپرده‌های شعب بانک در دوره مورد نظر نیز با ۲۶ درصد رشد به مبلغ ۸۳۸ میلیارد ریال رسید.
وی در ادامه به اصلاح روند درآمدی بانک در سال ۱۳۹۱ اشاره کرد و گفت: تغییر رویکرد درآمدزایی بانک از جمله اهداف استراتژیک بانک می‌باشد که در این راستا درآمدهای کارمزدی بانک در سال ۱۳۹۱ نسبت به سال قبل از آن ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.
وی همچنین به کاهش نسبت مطالبات غیر جاری بانک اقتصادنوین در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش و کوشش کارکنان، نسبت مطالبات غیر جاری بانک در سال ۱۳۹۱ کاهش یافت که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12481
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۳۱ درصدی سپرده‌های بانک اقتصادنوین
رشد ۳۱ درصدی سپرده‌های بانک اقتصادنوین
رشد ۳۱ درصدی سپرده‌های بانک اقتصادنوین
رشد ۳۱ درصدی سپرده‌های بانک اقتصادنوین
رشد ۳۱ درصدی سپرده‌های بانک اقتصادنوین