کد خبر: 124400
یکشنبه 23 دی 1397 - 9:38
مدیران بانک رفاه ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.
به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیران امور مالی و پشتیبانی و رؤسای اداره های تحت نظارت آنها، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
همچنین مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه ۹۷.۱۰.۲۳ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خصوص مسائل مالی و دوشنبه ۹۷.۱۰.۲۴ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ پیرامون مسائل پشتیبانی با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
*بیشتر بخوانید