مدیران بانک رفاه ۲۳ و ۲۴ دی ماه سال جاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.

نقش بانک‌ها

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیران امور مالی و پشتیبانی و رؤسای اداره های تحت نظارت آنها، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

همچنین مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه ۹۷.۱۰.۲۳ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خصوص مسائل مالی و دوشنبه ۹۷.۱۰.۲۴ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ پیرامون مسائل پشتیبانی با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

*بیشتر بخوانید

برگزاری مجمع عمومی انجمن پزشکان متخصص بروجرد با حمایت بانک رفاه

بانک رفاه حامی مالی کنگره ملی دخانیات و سلامت


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124400
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان