بانکخبر

پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیران امور مالی و پشتیبانی و رؤسای اداره های تحت نظارت آنها، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

همچنین مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه ۹۷.۱۰.۲۳ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خصوص مسائل مالی و دوشنبه ۹۷.۱۰.۲۴ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ پیرامون مسائل پشتیبانی با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

*بیشتر بخوانید

برگزاری مجمع عمومی انجمن پزشکان متخصص بروجرد با حمایت بانک رفاه

بانک رفاه حامی مالی کنگره ملی دخانیات و سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا