هفته نامه “ریدر دایجست” مورد اعتمادترین برند آسیایی را معرفی کرد.
ایشا اینشورنس ریویو گزارش داد: شرکت بیمه “منو لایو” هنگ کنگ توانست جایزه طلایی “برند مورد اعتماد” هفته نامه ریدر دایجست را از آن خود کند.

ریدر دایجست که یک هفته نامه بین المللی است و در آن مسائل علمی منتشر می شود، در بیانیه خود آورده است که این شرکت آسیایی خدمات باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد و این مسئله دلیل اصلی برای اعطای این جایزه بوده است.

شرکت منولایو هنگ کنگ در ۱۰ سال متوالی توانسته است که نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند.

“میخائیل هودرات” معاونت اجرایی و مدیر کل این شرکت در چین، پس از کسب این جایزه گفت: بسیار خوشحالیم که جایزه این هفته نامه به شرکت ما اختصاص داده شده است. در حقیقت مردم و مشتریان شخصا در این رقابت به ما رای داده اند و این جایزه و دیگر جوایزی که تاکنون به ما داده شده است، همگی به دلیل رضایت مردم بوده است.

او ادامه داد: دریافت این جایزه نشان می دهد که توانسته ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم و در قلب آنان رسوخ کرده ایم. اکنون برند ما توانسته اعتماد عمومی را جلب کند. من می خواهم از تمامی کارمندان و نمایندگی هایمان در سراسر آسیا به خاطر سخت کوشی و فعالیت حرفه ای تشکر کنم؛ این تلاش باعث شد که منولایو به شریک مالی مورد اعتماد مردم تبدیل شود. همچنین ما می توانیم در برنامه های بازنشستگی مشتریانمان نیز سهیم شویم.

منولایو ۱۱۶ سال پیش فعالیت خود را از هنگ کنگ آغاز کرد و توانست راه حل های مطمئن و راهگشای را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت حدود ۷۷ سال است که خدمات بازنشستگی را به شهروندان آسیایی عرضه می کند.

هفته نامه بین المللی ریدر دایجست از سال ۱۹۹۹ میلادی، هر ساله پس از برگزاری نظرسنجی در میان هفت هزار شهروند در سراسر آسیا، مورد اعتمادترین برند را در قاره کهن انتخاب می کند. در این نظرسنجی از شهروندان خواسته می شود که به برندهای موجود در فهرست ارائه شده بر اساس اعتبار، درستی، کیفیت محصولات، ارزش، درک نیازهای مشتری، خلاقیت و مسئولیت اجتماعی، رای دهند.

مدیران این هفته نامه معتقدند که هدف از اعطای چنین جایزه ای، شناخت شرکت های است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. آنان بر این باورند که با اعطای چنین جوایزی می توان رقابت ها را افزایش داد و به بهبود خدمات کمک کرد.

منولایو مستقر در هنگ کنگ یکی از شعبه های شرکت بیمه “منولایو فایننشال” کاناداست که از سال ۱۹۳۱ فعالیت خود را با ارائه خدمات مالی آغاز کرده است. این شرکت نخستین شعبه خود در شرق آسیا را در هنگ کنگ راه اندازی کرد.
منولایو فایننشال، یکی از شرکت های بزرگ بیمه و مالی در کانادا است. مرکز این شرکت در “تورنتو” قرار دارد اما حوزه فعالیت آن تا آسیا و آمریکا گسترده شده است. منولایو با در نظر گرفتن سرمایه در بازار یکی از بزرگترین شرکت های بیمه عمر در جهان است. این شرکت بیش از ۲۶ هزار کارمند در سراسر جهان دارد. درآمد این شرکت کانادایی حدود ۴۷ میلیارد دلار برآورد شده است، در حالی که درآمد خالص آن بیش از دو میلیون دلار بوده است.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12319
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مورد اعتمادترین برند آسیایی بیمه چیست؟
مورد اعتمادترین برند آسیایی بیمه چیست؟
مورد اعتمادترین برند آسیایی بیمه چیست؟
مورد اعتمادترین برند آسیایی بیمه چیست؟
مورد اعتمادترین برند آسیایی بیمه چیست؟