تغییر در رفتار، تغییر در برخورد، تسهیل سازی خدمات بانک، تسریع در امور مشتریان باید جدی گرفته شود؛ فقط با تغییر و تحول در این رابطه و رفتارهاست که می توان بانک را با استاندارهای جهانی هم سو و هماهنگ کرد.

تسهیل سازی خدمات

 تغییر در رفتار، تغییر در برخورد، تسهیل سازی خدمات بانک، تسریع در امور مشتریان باید جدی گرفته شود؛ فقط با تغییر و تحول در این رابطه و رفتارهاست که می توان بانک را با استاندارهای جهانی هم سو و هماهنگ کرد.

به گزارش اخبارپول، روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست تخصصی با بخش اعتباری و بانکداری شرکتی که بعدازظهر روز سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ در سالن شهید اکبری ساختمان مرکزی بانک برگزار شد، با تبیین این سیاست، از همکاران خواست تغییر را جدی بگیرند و در تسریع پاسخگویی به درخواست مشتریان بکوشند.

وی افزود: اعتبارات بانک، مزیت و هویت بانک است؛ معیارهایی چون روزآمد بودن و پرهیز از کارهای سنتی و هم سویی با استاندارهای جهانی در ذخیره سازی الکترونیک مدارک و تسهیل سازی خدمات بایستی در این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرند.

*بیشتر بخوانید

قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی از بانک کشاورزی

معرفی برندگان قرعه کشی جشنواره پرداخت های الکترونیکی بانک کشاورزی


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=122031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟
بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟
بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟
بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟
بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟
بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟
بانکها چگونه با استانداردهای جهانی وفق پیدا کنند؟