کد خبر: 122031
چهارشنبه 28 آذر 1397 - 12:49
تغییر در رفتار، تغییر در برخورد، تسهیل سازی خدمات بانک، تسریع در امور مشتریان باید جدی گرفته شود؛ فقط با تغییر و تحول در این رابطه و رفتارهاست که می توان بانک را با استاندارهای جهانی هم سو و هماهنگ کرد.
تغییر در رفتار، تغییر در برخورد، تسهیل سازی خدمات بانک، تسریع در امور مشتریان باید جدی گرفته شود؛ فقط با تغییر و تحول در این رابطه و رفتارهاست که می توان بانک را با استاندارهای جهانی هم سو و هماهنگ کرد.
به گزارش اخبارپول، روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست تخصصی با بخش اعتباری و بانکداری شرکتی که بعدازظهر روز سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ در سالن شهید اکبری ساختمان مرکزی بانک برگزار شد، با تبیین این سیاست، از همکاران خواست تغییر را جدی بگیرند و در تسریع پاسخگویی به درخواست مشتریان بکوشند.
وی افزود: اعتبارات بانک، مزیت و هویت بانک است؛ معیارهایی چون روزآمد بودن و پرهیز از کارهای سنتی و هم سویی با استاندارهای جهانی در ذخیره سازی الکترونیک مدارک و تسهیل سازی خدمات بایستی در این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرند.
*بیشتر بخوانید